Roulette_ schreef:Het is handig als jij zelf nadenkt wat in deze situatie het beste is voor jouw paard, want ik snap dat dit voor de stalhouder verwarrend is.
Wat jij zo te lezen wilt is dat meerdere paarden in de nacht binnen staan, zodat die van jou haar rust kan pakken. Echter, de eigenaren van die paarden willen dat ze buiten blijven en jullie stalhouder luistert blijkbaar naar zijn klanten (hoera!), waarmee wat jij wilt onuitvoerbaar wordt.
Los van dat ik snap hoe vervelend het is, maar de situatie is nu eenmaal zo dat jij iets anders wilt dan de rest. Je kan kijken of er buiten nog oplossingen te vinden zijn om haar meer rust te geven, of je kunt haar alleen binnen zetten in de nacht, maar dat zijn zo te lezen de enige opties die je hebt op dit moment.
Wat voor mijn paard hielp was haar ‘s nachts in een kleine paddock apart zetten, dan had ze haar eigen ruimte maar was ze toch niet alleen. Inmiddels staan we al jaren op een andere stal waar dit niet speelt.
Ik heb heel duidelijk aangegeven dat ik het jammer vind, maar dat ik mij dan neerleg bij het feit dat ze dan langer buiten staat s nachts. Dat was een face to face gesprek. En dan ineens staat ze alleen binnen. Dat snap ik gewoonweg niet