Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mika11 schreef:Is dat wel nodig , zelf een scan laten maken.
Dan geef je geld uit, terwijl je al in je recht staat.
Heb je de handelaar al gebeld dat het paard niet goed is?
BigOne schreef:Niet bellen maar handelaar mailen , daarin aangeven dat het paard bij vorige eigenaar totaal is afgekeurd en jij daar bewijs van hebt. Nu komt het niet mogen filmen van de keuring toch in een ander daglicht te staan.
Aangeven dat je het paard terugbrengt en je het volledige aankoopbedrag incl keuring terug eist. Paard is niet geschikt waar je hem voor gekocht hebt gezien het verleden van ernstige peesblessure.
Cioccolato schreef:DuoPenotti schreef:Ook al loopt hij nu rad het lijkt mij dat de eerdere blessure vermeld had moeten worden. Zeker het zo kort geleden is
Ik weet niet of dat vermeld moet worden als dier op heden goed is.
Maar er is om gevraagd. Dat kan het misschien anders maken
Brainless schreef:@ts
Dat begrijp ik; maar theoretisch kan hij nu goed hersteld zijn.
Dus zelf zorgen voor bewijs dat hij nu nog een pees blessure heeft.
anca schreef:Ik zou zeggen juist voor het paard. Mocht de handelaar hem terug nemen dan staat hij binnen 14 dagen weer te koop met alle gevolgen vandien.
Een moeilijk dilemma hoor wat hier toch helaas met regelmaat te lezen is. Verkocht als weidemaatje en toch weer in de roulatie
GDG schreef:anca schreef:Ik zou zeggen juist voor het paard. Mocht de handelaar hem terug nemen dan staat hij binnen 14 dagen weer te koop met alle gevolgen vandien.
Een moeilijk dilemma hoor wat hier toch helaas met regelmaat te lezen is. Verkocht als weidemaatje en toch weer in de roulatie
Daarom moet je als eigenaar van je afgeschreven paard je verantwoordelijkheid nemen door het paard in eigendom te houden ipv het af te schuiven op een ander. Je levert je paard gewoon aan de goden over zodat je er zelf je handen vanaf kunt trekken.