martinev schreef:Ik heb al dik 20 jaar paarden samen met mijn zusje. Wellicht wat anders dan wanneer je vriendinnen bent, maar hier werkt het perfect. We begonnen met één, maar inmiddels zijn het er vijf en hebben we vijf jaar geleden zelfs samen een huis gekocht (wel helemaal in tweeen gedeeld en alle doorgangen dichtgemetseld, zij woont met haar gezin in het ene deel, ik in het andere), de paarden staan nu heerlijk aan huis. We hebben ook al meerdere veulens gefokt samen uit onze merries. Het scheelt dat we heel erg op één lijn zitten en het onwijs goed kunnen vinden met elkaar. Ik vind het ideaal en wil nooit meer anders. We delen alles 50-50 en hebben dat ook altijd zo gedaan. Ik kan me serieus niet herinneren dat we ooit onenigheid hebben gehad over de paarden. Het kan dus heel goed gaan samen, maar ik denk niet dat ik dit met een vriendin had gedaan.
Met een familielid is de kans dat het goed gaat ietsje groter. Echter, zo gauw als er getrouwd gaat worden komt er een "koude kant" bij kijken. In dit geval is het dan allemaal goed gebleven, maar dit is de uitzondering die de regel bevestigt.