Privé buitenrit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 20:35

chamion schreef:
Rijnstone Ranch hoef je geen contact meer op te nemen :+ Die doet voorlopig geen buitenritten meer. Kreeg ik net vandaag te horen. Instructie daar wist nog niet of het volgend jaar weer opgestart gaat worden.

Oh wat jammer. Weet je ook waarom?

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 20:38

ApplePapple schreef:
Hartjeshoeve in Waalre! Daar zijn soms ook rustige ritten zonder galop. Super ervaring op trekpaarden.

Ik raar deze ook aan! Een rit met mijn ouders samen, die nadat ze 5 jaar manege ervaring hadden al zo’n 15 jaar niet meer actief reden, ontzettend genoten hebben!

nick_en_ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-24 19:45

Ik gooi dit topic stiekem omhoog, want ik heb dan eindelijk deze buitenrit gemaakt. Werd tijd :')

Elisa2 schreef:
Millranch is al genoemd maar iets grootschaliger.

Pasohoeve is kleinschalig en kun je begeleidde bosritten maken op de Paso's.

Super bedankt voor deze tip, want ik heb vandaag een heerlijke buitenrit gemaakt bij de Pasohoeve!
Enorm van genoten, ook een hele bijzondere ervaring om te rijden met zo’n gangenpaardje :j

Afbeelding

Het kriebelt nu wel enorm om weer vaker te rijden, dus ik hou dit topic zeker in mijn achterhoofd als ik nog een leuk adresje zoek :D

nick_en_ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-25 21:41

Ik gooi dit topic weer eens omhoog, ik wil samen met mijn zusje (13 jaar) deze zomer een buitenrit gaan maken.
Het lijkt ons leuk om een privé rit te rijden, dus wij tweetjes samen met begeleiding.
Mijn zusje is nog compleet beginner, geen ritten met galop dus. Voornamelijk stap, stukje draf kan wel.
Het lijkt ons leuk om een western rit te rijden, of met gangenpaarden. Of iets anders “speciaals”.
De plekken die hier al genoemd zijn hoeven niet opnieuw genoemd te worden, die heb ik al in mijn achterhoofd :D

Paloma_Janet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 22:13

nick_en_ik schreef:
Ik gooi dit topic weer eens omhoog, ik wil samen met mijn zusje (13 jaar) deze zomer een buitenrit gaan maken.
Het lijkt ons leuk om een privé rit te rijden, dus wij tweetjes samen met begeleiding.
Mijn zusje is nog compleet beginner, geen ritten met galop dus. Voornamelijk stap, stukje draf kan wel.
Het lijkt ons leuk om een western rit te rijden, of met gangenpaarden. Of iets anders “speciaals”.
De plekken die hier al genoemd zijn hoeven niet opnieuw genoemd te worden, die heb ik al in mijn achterhoofd :D

Stalhouderij het zwarte paard in Emst.
Daar hebben ze alleen Friese paarden en kan je een privérit doen met alleen begeleiding.

Ik vond het daar erg leuk!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 22:17

TT ranch in Hulshorst is volgens mij nog niet genoemd.

Marie111

Re: Privé buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-25 13:04

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 12:16

Op IJsland zelf is pas leuk. Is dat geen optie? Zo ver is het niet en je kunt er prima voor een paar daagjes heen

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 14:59