Ik wordt echt wanhopig nu! ;)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

yentel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 22:41

vervelend joh!!
maarja het lukt vast wel een keer kom op!!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-04 20:42

runningkawa"]
[quote="Johan schreef:
Bijna alle ruiters blijven in de dressuur wel eens ergens hangen hoor... wees blij dat je het nu in de L2 hebt. Waarschijnlijk schiet je straks de M en de Z door. (En niemand die dan meer vraagt hoe lang je over de L2 hebt gedaan)

Niet mee eens.
Dat zijn de mensen die overgaan als ze mogen, niet als ze moeten, maar de dingen nog niet voor elkaar hebben.
Heb je dat wel, blijf je nergens hangen.
[/quote]

Klopt, ik ben dit ook wel met je eens, maar ik rijd dus alle klasses helemaal uit. Heb ik altijd gedaan en nu dus ook, me paard moet nog 5 worden.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-04 20:44

MacavityL"]
[quote="YvonneS schreef:
Haha dat had ik idd vroeger met me pony ook, in de L haalde ik steeds net 156, 157, 158 en heel soms laag in de 160. In de M1 haalde ik dikke punten en soms dubbele winstpunten en stroomde ik snel door naar de Z2, je hebt dus idd gelijk!! Thanxx, hier heb ik tenminste wat aan!

Hier heb je helemaal niets aan, want je bent nog steeds de L2 niet uit, maar dit terzijde.. Knipoog

Vraag je instructrice eens mee te gaan op wedstrijd? kan zij zien wat er in de ring 'fout' gaat en hier in de les op ingaan..
[/quote]

Ja daar heb je gelijk in, maar het is ff een opsteker haha!!

Volgende week hebben we een onderlinge wedstrijd en dan worden de proeven op video opgenomen en dan gaan we de proeven met de instructrice (krijg ik ook priveles van) bespreken.

Gister les gehad en ook al wat aandacht besteed aan de middengangen, kwam er dus achter dat ik m bv in de middengalop niet genoeg ruimte met me hand gaf.... Ging meteen een stuk beter!! Haha!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:12

YvonneS schreef:
Net weer les gehad en hij liep super! Hij moet alleen nog iets meer op eigen benen leren lopen, maar verder doet ie alles braaf!

Hier heb je dus al een punt wat niet goed gaat...

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 22:14

Klopt! Haha!