Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Johan schreef:Goede regeling dus! En raadzaam om het bij de bond te melden als je ziet dat het wel gebeurt...
Alane"]
[quote="Johan schreef:Goede regeling dus! En raadzaam om het bij de bond te melden als je ziet dat het wel gebeurt...
Alane schreef:die heeft het over familei en lesklanten...ik doel op juryleden die paarden door anderen laten rijden op wedstrijden waar ze zelf jureren of jureren in een klasse waarin hun paarden lopen...
Citaat:Juryleden mogen niet jureren in de klasses waarin ze zelf paarden hebben lopen.
(dus stel dat een jurylid eigenaar is van een paard, maar heeft hierop een ruiter/amazone gezet die het paard voor hem of haar rijdt of beoordeeld bijvoorbeeld een rubriek in keuringen waarin hij eigen fokprodukten heeft lopen)
Vinden jullie dit bezwaarlijk of niet?
CGJ12"]
[quote="Levy schreef:Soms wel.....
Levy schreef:Nou, weet je wat pas raar is? Maar dan ga ik te veel off topic denk ik....
Maar een aantal jaren geleden was er zo'n regeling dat iedereen die 1x Z2 had gereden op mocht voor z jury-lid i.v.m. de grote schaarste..
Ik heb daar zo mijn gedachten over....
CGJ12"]
[quote="Levy schreef:Nou, weet je wat pas raar is? Maar dan ga ik te veel off topic denk ik....
Maar een aantal jaren geleden was er zo'n regeling dat iedereen die 1x Z2 had gereden op mocht voor z jury-lid i.v.m. de grote schaarste..
Ik heb daar zo mijn gedachten over....
Scum schreef:Het is geen stelling. Juryleden mogen niet hun eigen paard jureren (maakt dus niet uit wat voor ruiter erop zit) en ook geen familieleden of mensen waaraan ze lesgeven. Het is gewoon een regel.
Johan schreef:Meldenbij de KNHS! Als je tenminste je achternicht dit aan wilt doen....