oji schreef:Ik liep er al een tijdje over te denken en zag nu een mooie paasaanbieding. Zojuist de freejump airbag gescoord met 150 euro korting
Waar?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Capriootje schreef:Mijn oog is gevallen op een air jacket en na wat online onderzoek zijn er verschillende merken enz.
Nu ben ik vooral benieuwd naar ervaringen voor diegene die er al (dagelijks?) mee rijden en bijv. ook maat voering.
Bij meeste merken staat wel een maattabel maar met 1,60 maat 38/40 en een cup F voorgevel kom ik er niet helemaal uit. Soms heb ik S nodig van lengte en XL voor de borstEr is helaas geen winkel in de buurt die wat heeft hangen en wil ook niet meerdere keren bestellen/terug sturen om te passen.
Brand los
Tazzey schreef:Voor mij nooit meer een air jacket, die heeft er voor gezorgd dat er meer schade aan mijn rug fracturen is ontstaan.
Nicole schreef:Capriootje schreef:Mijn oog is gevallen op een air jacket en na wat online onderzoek zijn er verschillende merken enz.
Nu ben ik vooral benieuwd naar ervaringen voor diegene die er al (dagelijks?) mee rijden en bijv. ook maat voering.
Bij meeste merken staat wel een maattabel maar met 1,60 maat 38/40 en een cup F voorgevel kom ik er niet helemaal uit. Soms heb ik S nodig van lengte en XL voor de borstEr is helaas geen winkel in de buurt die wat heeft hangen en wil ook niet meerdere keren bestellen/terug sturen om te passen.
Brand los
Ik heb jou maten precies zelfde..![]()
Ik kan ze dinsdag in de zaak wel voor je passen. Welk model viel je oog?
Nicole schreef:Tazzey schreef:Voor mij nooit meer een air jacket, die heeft er voor gezorgd dat er meer schade aan mijn rug fracturen is ontstaan.
Wie zegt dat je misschien niet meer schade had opgelopen als je niet aan had gehad?
Vind beetje apart, zelfde als je auto ongeluk hebt en door de gordel je ribben breekt maar zonder die gordel je waarschijnlijk op asfalt had gelegen in stukjes..
Mij met mijn kapotte rug ben juist onwijs blij met mijn jacket en heeft in de oefen cross super geholpen. Vallen zal nooit fijn voelen
Tazzey schreef:Nynkex01 schreef:Dus eerst brak je je rug en toen blies dat ding op? Dat is ook niet de bedoeling
Dat is gelijktijdig gebeurd in de val. Bij een rotatie val gaat het faliekant mis als je zo’n vest draagt.
Tazzey schreef:Ik kan er niet heel veel over kwijt in detail. Het komt er kort op neer dat het air vest zeer ernstige en onherstelbare schade heeft aangericht door bot fragmenten van kapot geslagen wervels het ruggenmerg in te drukken. Door de kracht van het opblazen is dat gebeurt. Zou ik geen air vest hebben gedragen dan was de schade alsnog aanzienlijk maar was mijn ruggenmerg intact gebleven.
Hier is zeer grondig onderzoek naar gedaan.
De MMT arts begon bij het zien van dat vest op de plaats van het ongeluk al te vloeken. De trauma artsen in het ziekenhuis waren ook weinig enthousiast. Ik weet van behandelaars in het revalidatiecentrum dat ze liever een verbod op die dingen zien.