KNHS aanklagen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 18:05

Misschien kun je nog ergens documenten terugvinden waar je in de uitslag vermeld staat ?
Kranten, rijverenigingen etc. ?

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 19:36

Ik zou eens een brief schrijven persoonlijk gericht aan die nieuwe ad interim manager....in de laatste P&S schreef ze volgens mij dat ze het graag hoorde als er fouten door de KNHS werden gemaakt....ik doel op het stukje over Albert Voorn.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 22:44

Ik weet wel dat de KNHS hun zaakjes slecht voor elkaar had Wilde eens gegevens opvragen van pony's van ons en kreeg er niks voor elkaar. Waarschijnlijk zijn toen alleen de actieve combinaties overgegaan, en wat niet actief was is in een doofpot gestopt Dat kan dus wel gebeurd zijn! Heb je niet ergens uitslagen uit kranten ofzo, dan kun je aantonen dat je dat gereden heb. Maar ondanks dat je maar 1 paard dan in de ZII gereden heb en je begint in de B, dan mag je wel versneld naar de LI, omdat je dat anders ook mocht starten.

Of zeg ik nou zoiets fouts???

biepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 13:34

marieketencate schreef:
Ik zou eens een brief schrijven persoonlijk gericht aan die nieuwe ad interim manager....in de laatste P&S schreef ze volgens mij dat ze het graag hoorde als er fouten door de KNHS werden gemaakt....ik doel op het stukje over Albert Voorn.

*LOL*

Arme mensen die dat allemaal moeten gaan lezen en uitspitten. Volgens mij krijgen ze dan elke dag een TPG-busje vol postzakken met klaag-brieven.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 13:57

biepp"]
[quote="marieketencate schreef:

*LOL*

Arme mensen die dat allemaal moeten gaan lezen en uitspitten. Volgens mij krijgen ze dan elke dag een TPG-busje vol postzakken met klaag-brieven.
[/quote]

Gewoon aan haar persoonlijk richten...zet je er iets van "vertrouwelijk" op...neem aan dat ze het dan toch wel leest!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 14:34

Volgens mij is het met de KNHS zo dat als je gewoon een paard in de B start en alle klasses netjes volrijd er niks aan de hand is, maar zodra je wilt promoveren of je stary L ipv B dan wordt het toch wel heeeeel moeilijk voor de mensen van het KNHS! Haha!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 18:10

liberty schreef:
Ik weet wel dat de KNHS hun zaakjes slecht voor elkaar had Wilde eens gegevens opvragen van pony's van ons en kreeg er niks voor elkaar. Waarschijnlijk zijn toen alleen de actieve combinaties overgegaan, en wat niet actief was is in een doofpot gestopt Dat kan dus wel gebeurd zijn! Heb je niet ergens uitslagen uit kranten ofzo, dan kun je aantonen dat je dat gereden heb. Maar ondanks dat je maar 1 paard dan in de ZII gereden heb en je begint in de B, dan mag je wel versneld naar de LI, omdat je dat anders ook mocht starten.

Of zeg ik nou zoiets fouts???

Ahum, bedoelde dus de NPC!!