Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marieketencate schreef:Ik zou eens een brief schrijven persoonlijk gericht aan die nieuwe ad interim manager....in de laatste P&S schreef ze volgens mij dat ze het graag hoorde als er fouten door de KNHS werden gemaakt....ik doel op het stukje over Albert Voorn.
biepp"]
[quote="marieketencate schreef:Ik zou eens een brief schrijven persoonlijk gericht aan die nieuwe ad interim manager....in de laatste P&S schreef ze volgens mij dat ze het graag hoorde als er fouten door de KNHS werden gemaakt....ik doel op het stukje over Albert Voorn.
liberty schreef:Ik weet wel dat de KNHS hun zaakjes slecht voor elkaar hadWilde eens gegevens opvragen van pony's van ons en kreeg er niks voor elkaar. Waarschijnlijk zijn toen alleen de actieve combinaties overgegaan, en wat niet actief was is in een doofpot gestopt
Dat kan dus wel gebeurd zijn! Heb je niet ergens uitslagen uit kranten ofzo, dan kun je aantonen dat je dat gereden heb. Maar ondanks dat je maar 1 paard dan in de ZII gereden heb en je begint in de B, dan mag je wel versneld naar de LI, omdat je dat anders ook mocht starten.
Of zeg ik nou zoiets fouts???