Ik start nu om 15.38 en 16.08 uur.
Voetjes zijn nu mooi wit gewassen (Kleintje, bedankt voor de tip

Morgen wordt hoe dan ook ... wel gezellie!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
madie88 schreef:heel veel suc6 vanmiddag
we willen je punten wel weten hoor
Kleintje schreef:Heb thuis op het moment geen internet, dus mijn reactie laat nog even op zicht wachten.
Ik had gisteren een erg stout paard.
De eerste proef was ze erg fijn, we hadden precies 156 punten. Ik had hier overigens wat meer punten voor verwacht. Ik dacht zelf zo tegen de 162 aan.
De tweede proef ging zwaar de mist in. Buiten liep ze nog erg fijn, maar op het moment dat ik de binnenbak in stapte werd ze moe, de warmte was niet te harden in de bak. Verzet, bokken op mijn been en omhoog komen.
Ik had 146 punten, te hoog naar mijn mening. Maar 1 3 en ik had er meer verwacht.
Kleintje schreef:De eerste proef was ze erg fijn, we hadden precies 156 punten. Ik had hier overigens wat meer punten voor verwacht. Ik dacht zelf zo tegen de 162 aan..
Patsy schreef:Ja, heb nu mijn E. dus mag met trailer rijden. Morgen even bellen met de Jaguarbeun, wat de levertijd is voor een afneembare trekhaak voor Jaguar. Dan weet ik ook of ik alles voor 4 april geregeld krijg en kan me inschrijven. (trailer is op voorraad, trekhaak is volgens mij echt iets aparts ....)
Vippie schreef:Volgende keer idd L (maar geloof dat ze vandezomer geen wedstrijden hebben zo aan de kalender te zien), snik....
Btw, geloof dat Patries met Gyps jullie volgende maand met een bezoekje komen vereren in de B... statenhoefjes veroveren de wereld, hihihi U ziet ons overal!