Rijbroek/legging met grip die wat langer mee gaat

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Slmt9

Berichten: 4867
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 15:13

Zijn er ook winterleggings van PS of Sweden? Mijn zomerleggings vind ik ook heel fijn.

Mijn winterlegging van kramer ben ik steeds minder tevreden over. Een dunnere variant (goedkoopste) is ook echt te dun. Een duurdere is wel dikker, maar krimpt erg na 3x wassen (ondanks 30 graden). Dus nu blote enkels en kruipt omhoog (als in cameltoe). Dus twijfel of ik de Felix Bühler nog ga proberen, heb geen trek in hetzelfde.

Spenk
Berichten: 21839
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Rijbroek/legging met grip die wat langer mee gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 15:14

Volgensmij niet echt maar ik doe gewoon een thermolegging eronder.

Slmt9

Berichten: 4867
Geregistreerd: 25-11-12

Re: Rijbroek/legging met grip die wat langer mee gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 15:17

Ik heb ook een gewone fleece thermolegging. Maar dat krijg ik niet passend onder mn rijlegging :+

Earth

Berichten: 7950
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-23 15:17

Celebi schreef:
Ik heb goede ervaringen met de rijleggings van HV Polo. Zijn inderdaad wat dikker, maar wel mooi soepel. En een grote broekzak voor je telefoon. De meeste passen ze bij lange na niet in haha.

Kingsland en Lemieux zijn ook heel fijn, maar wel veel dunner. Met een thermolegging eronder wel erg aangenaam.

Die van de EJ zelf laten liggen, zijn super goedkoop, zitten heerlijk, heb bijna alle kleuren en draag ze veel, maar ik moet ze zo ongeveer elke week opnieuw dichtstikken omdat wel ergens een stiknaad los schiet. :')


Ik heb dus 2 HV polo's online gekocht maar die zijn me ook allebei te kort. Ze moeten nog terug maar mocht je ze over willen nemen dan hoor ik het wle :P (€55.- pst maat 42).

EJ en Harry's horse laat ik altijd liggen. :j

Benny1996
Berichten: 5
Geregistreerd: 22-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 23:15

Ik draag zelf ook rijleggings, vallen gewoon goed en rijd perfect ik heb MONDONI.

BoktVerlaten
Berichten: 435
Geregistreerd: 29-10-21

Re: Rijbroek/legging met grip die wat langer mee gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 23:26

Zaczess…… geen ervaring met de broeken maar wel met de leggings. Super fijn, hoge taille en blijft goed zitten. Wel alleen goed te bestellen bij zaczess zelf en levertijd een paar dagen

Benny1996
Berichten: 5
Geregistreerd: 22-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 21:59

Sinds kort een rijbroek van de decahtlon. De kipwarm vind het zelf een lekkere warme rijbroek wel wat glimmend maar daardoor loopt de regen er wel echt af. Wordt nu toch wat koud voor de leggings die ik heb.

sspinoy
Berichten: 55
Geregistreerd: 10-01-18

Re: Rijbroek/legging met grip die wat langer mee gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 11:28

Maya delorez function breeches! Heb ze al 2 jaar ondertussen en gaan nog steeds mee met voldoende stretch en grip. De performance heb ik ook geprobeerd maar geretourneerd, zakken af en de achterzakken voelen heel aanwezig.