Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
livo schreef:Natuurlijk moet je de dressuur goed beheersen voor die winstpunt maar wat nog weleens wil helpen is als je bij het binnenkomen en melden, vermeld dat je opgaat voor de proef(je eerste winstpunt).succes
livo schreef:Natuurlijk moet je de dressuur goed beheersen voor die winstpunt maar wat nog weleens wil helpen is als je bij het binnenkomen en melden, vermeld dat je opgaat voor de proef(je eerste winstpunt).succes
samantha schreef:Dressuurles nemen???
Lijkt mij een strak plan
maar ik heb al 4x per week les en er staat op mijn protecol aleemaar tegen de hand en 1x mag wat meer dat is toch niet meer normaal???????![]()
![]()
![]()
maar goed ik probeer het wel
groetjes samantha
runningkawa schreef:Maar Gomir wees eerlijk, in 99 % van de gevallen werkt het toch echt andersom.
Eerst de dressuur voor elkaar hebben, dan pas springen.
En zoveel word er in de B nu ook niet gevraagd.
Want voor we het weten komen de vragen, hij gaar zo hard, welk bit moet ik nemen
Heike schreef:Hmm als je voor de B dressuur geen WP kunt halen dan heb je in mijn ogen ook niets te zoeken in de springring.(ok zijn uitzonderingen)
youngster schreef:Misschien les nemen van iemand anders?? als 4 keer in de week niet helpt, zou ik toch maar eens heel hard gaan nadenken, en ook of je wel toe bent aan wedstrijden rijden..