Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BeFunny schreef:Nee het beschadigd niet. De gesp is van plastic. Je schuift het tasje iets naar achter als je zit en bij mij valt de gesp dan een stuk boven het zadel, dat raakt elkaar niet![]()
Ik heb er vandaag een stukje mee gereden. Ik vind zelf de tailleband wel irritant of moet er aan wennen. Maar verder kun je dus wel je mobiel, sleutels, water, een wortel of iets mee nemen en ik heb de smallere variant. Ruim genoeg voor ons.
Els1984 schreef:BeFunny schreef:Nee het beschadigd niet. De gesp is van plastic. Je schuift het tasje iets naar achter als je zit en bij mij valt de gesp dan een stuk boven het zadel, dat raakt elkaar niet![]()
Ik heb er vandaag een stukje mee gereden. Ik vind zelf de tailleband wel irritant of moet er aan wennen. Maar verder kun je dus wel je mobiel, sleutels, water, een wortel of iets mee nemen en ik heb de smallere variant. Ruim genoeg voor ons.
Heb je misschien een link naar de smallere variant? Ik zit ook te twijfelen, maar vind de meeste zo groot. Er hoeven alleen een paar brokjes, een telefoon en een autosleutel in.