Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ludo"]
[quote="joeylover schreef:Ik ga altijd mee naar wedstrijden van Alja, heb opzadelen, lees proef voor, haal de witte bandages af, deken op/af, transportbeschermers om/af etc etc. En krijg er ook voor betaald.
En het is toch makkelijk om iemand een groom te noemen, hoe moet je dat anders noemen?

Doe wel een hoop groom-werk, maar dat beperkt zich puur tot de verzorging een paar specifieke paarden en verder wat er voor mijn neus komt zolang ik stal ben. Ik houd geen overzicht over het voeren of dat soort dingen. (al ben ik dan dus wel weer altijd degene die meegaat naar wedstrijden en shows, juist omdat ik op stal zo makkelijk gemist kan worden. )en omdat niemand beter kan vlechten dan ik
YvonneS schreef:Misschien beetje drentse nuchterheid ofzow, maar hier wordt je bij dat soort kreten echt raar aangekeken (net als in de B met een hoedje rijden, noem maar wat)
Karin schreef:Bij mij is een groom iemand die ook daadwerkelijk de ruiter helpt. Mensen die alleen maar komen kijken of meegaan voor de gezelligheid, noem ik 'toeschouwers'.