Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
petraaken schreef:Onze Ludo Philipaerts misschien voor de rest geen flauw idee bij de Belgen. Van een ding ben ik wel zeker. Geen dressuurruiters in elk geval.
Aimee schreef:Hmmm.... nieuwe overweging: heeft Gonnelien al een nieuw gp-paard?
Zij had toch altijd drie dromen; een groot gezin, veulentjes fokken uit Bo en samen met Sven naar de spelen. Alle drie zijn in vervulling gegaan maar volgens mij deed ze de uitspraak na de spelen van '96. Hebben ze misschien Athene in hun hoofd?
Lovely schreef:Heel simpel, die twee goede paarden die Pa had gekocht, mochten mee naar Atlanta, mits ze gereden werden door zijn dochter en schoonzoon. En zo reed Gonnelien in Atlanta.
Er was toen discussie of niet de beste ruiter een van die paarden mocht starten, maar Pa vond dat hij zelf kon bepalen wie zijn paarden reed en hij doneerde ze dus niet aan de NHS/NOC.
ponyzotje"]
[quote="petraaken schreef:Onze Ludo Philipaerts misschien voor de rest geen flauw idee bij de Belgen. Van een ding ben ik wel zeker. Geen dressuurruiters in elk geval.
Lovely schreef:Aimee, is absoluut waar dat hij dat zelf mag bepalen, het zijn immers zijn paarden. Er kwam toen wel discussie over en dat is aan een kant ook wel weer logisch.
Nistria schreef:Wie denken/hopen jullie dat er naar de Olympische Spelen mogen??
Ik zal een paar namen uit de Grand Prix noemen:
Marlies van Baalen
Tineke Bartels
Ellen Bontje
Patricia Callaghan
Antionette Fallandt (2x verkeerd geschreven)
Sonja Gademan
Anky van Grunsven
Edward Gal
Jeanette Haazen
Marie-Jose Hulsman
Leunis van Lieren
Sven Rothenberger
Imke Schellekens
Arjen Teeuwissen
Thamar Zweistra
Zelf hoop ik natuurlijk dat Marlies(&Idocus) naar Athene mogen. Samen met Anky&toch met Krack, Edward&Lingh en misschien Sven..
Heeft iemand nog iets gehoord over Goliath? Of Silvano?