Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Celebi schreef:Ik heb de Hit Air waar ik wekelijks mee rij. Ben er erg tevreden over, ondanks nooit gevallen dus niet echt getest. Is een fijn soepel dingetje die zomers niet te warm is. Heb er een losse rugbeschermer in gezet voor wat extra bescherming en het is fijn dat je bij dat merk modulair extra bescherming kunt toevoegen. Ze hebben ook een extra borstbeschermer en 2 inzetstukken voor je zij geloof ik. En dat alles zit een stuk losser om je heen dan een strakke body protector omdat deze pas strak gaat zitten als ie opblaast. Ben er wel content mee.
Pallatin schreef:Wat rot van je paardje haar oog….hopelijk went het snel en kunnen jullie weer lekker veilig buiten rijden…
Ik heb een point two airvest. Ik heb m nu een jaar of 5, bevalt super goed. Je wordt niet belemmerd in je bewegingen en ook bij hitte is het luchtig om je lijf. Als het patroon afgaat geeft dat een plof maar iig mijn paard of paarden die erbij waren hadden er niks van. Ik ben een keer onvrijwillig ‘afgegaan’ toen ik afsteeg zonder de lanyard los te maken…beetje stom, maar ach… ik heb vorig jaar m’n vest laten nakijken, dat was niet goedkoop na de brexit. Patroon verwisselen is super makkelijk. Wat wil je verder nog weten?