Je zadel kan lelijk beschadigen als ze onhandig gaan lopen doen.
Politie paarden gaan ook gezadeld de wagen op

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Oakland1990 schreef:De meesten hebben er blijkbaar niet zo’n probleem mee. Mijn paard staat niet echt stil als we hem buiten de trailer opzadelen. Hoofdstel doe ik niet van te voren in, dat kan ik als ik er naast sta in de trailer. Ik wil er sowieso een dun deken over doen.
Change3x schreef:Oakland1990 schreef:De meesten hebben er blijkbaar niet zo’n probleem mee. Mijn paard staat niet echt stil als we hem buiten de trailer opzadelen. Hoofdstel doe ik niet van te voren in, dat kan ik als ik er naast sta in de trailer. Ik wil er sowieso een dun deken over doen.
Veel meenemen, consequent zijn en gewoon doen, dan leren ze vanzelf wel stil staan.
Change3x schreef:Oakland1990 schreef:De meesten hebben er blijkbaar niet zo’n probleem mee. Mijn paard staat niet echt stil als we hem buiten de trailer opzadelen. Hoofdstel doe ik niet van te voren in, dat kan ik als ik er naast sta in de trailer. Ik wil er sowieso een dun deken over doen.
Veel meenemen, consequent zijn en gewoon doen, dan leren ze vanzelf wel stil staan.
_Nicky schreef:Halen jullie de beugels van jullie zadel af ivm afzakken of ergens achter blijven haken?