rijkleren - Best kept secrets??!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 17:23

Kylie_JP schreef:
Ik krijg al spijt dat ik überhaupt iets gezegd heb. Altijd hetzelfde hier op bokt, wil je gewoon een gezellig topic openen en zijn er altijd mensen die zo super negatief moeten doen...

Dat is best een bijzondere uitspraak voor iemand die zich net heeft aangemeld :+

Verder eens met de meesten: ik bestel alleen bij webshops met een kvk nummer is en echte contactgegevens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 17:23

Sintara schreef:
Best kept secret is dat je gewoon een zadel en stijgbeugels kunt kopen waarop je comfortabel in spijkerbroek kunt rijden. Dikke doei speciale rijkleren en hallo oude kleren afdragen :D

Vul het aan met zitlessen en voilà, je kunt gewoon op je paard blijven zitten zonder allerhande hulpmiddelen! :+

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 17:27

Sandra_H schreef:
Kylie_JP schreef:
Ik krijg al spijt dat ik überhaupt iets gezegd heb. Altijd hetzelfde hier op bokt, wil je gewoon een gezellig topic openen en zijn er altijd mensen die zo super negatief moeten doen...

Dat is best een bijzondere uitspraak voor iemand die zich net heeft aangemeld :+

Verder eens met de meesten: ik bestel alleen bij webshops met een kvk nummer is en echte contactgegevens.

Is dus een 2de (schaduw) account...

TS niemand heeft er wat op tegen als je wat van jezelf (of een vriendin) promoot.
Maar zorg dan dat je a:gewoon eerlijk zegt dat jij de verkoper bent of iemand die haar heel goed kent en wat aandacht gunt en b: zorg aub dat de site op orde is want juist nu met alle dropshippers en "nepsites" zijn dit de rode vlaggen die waarschuwen om daar juist niets te kopen.

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 17:28

Mkango schreef:
Sintara schreef:
Best kept secret is dat je gewoon een zadel en stijgbeugels kunt kopen waarop je comfortabel in spijkerbroek kunt rijden. Dikke doei speciale rijkleren en hallo oude kleren afdragen :D

Vul het aan met zitlessen en voilà! :+

En dit idd, allebei :j Gewoon een spijkerbroek waarmee je niet vastgeplakt zit aan je zadel (western, in mijn geval).

Kylie_JP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-21 17:44

Brainless schreef:
Annet73 schreef:
Wellicht een idee om door te geven aan de dame van de website (ik lees tussen de regels door dat je haar kent of in ieder geval reeds contact hebt gehad) om haar zaken op orde te maken.
Scheelt haar veel potentiële klanten die om deze redenen afhaken.

Tuurlijk kent zij degene; haar eerste bericht en topic op Bokt is om dit merk te promoten.

Als ik iets fantastisch heb gekocht ga ik niet lid worden van Bokt om dat te vertellen.
Dat doe je alleen als je degene bent of kent.

Hier krijg ik echt hoofdpijn van... Ik ben jaren lid geweest van bokt, maar omdat er altijd zulke negatieve mensen moeten reageren, ben ik ermee gestopt. Ik wilde een leuk eerste topic, vandaar het "best kept secret" thema. Ik ben zelf een Vlaamse, dus nee ik ben niet de persoon die het merk heeft opgestart. Het is gewoon mijn "best kept secret". Ik denk dat ik meteen m'n account maar weer afsluit. Ik heb geen zin om me heel de tijd te moeten verantwoorden...

Kidrauhl

Re: rijkleren - Best kept secrets??!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 17:47

Ik begrijp niet dat de TS zo aangevallen reageert. Het is niet jouw bedrijf en deze bokkers proberen alleen maar een waarschuwing te geven aan andere mensen. Dat is toch alleen maar positief?!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 17:52

Er word toch niet negatief gereageerd?
Belangrijke dingen missen, ik had de kvk ook al elders opgezocht om te weten of het bedrijf überhaupt wel bestaat.

Doe er zelf wat mee of geef het door.
Kleine moeite toch?
Zeg gewoon bedankt voor de informatie en het topic loopt heel anders :j

Benoite

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 17:59

Hihi ja oeps.. maar mijn best keep secret (als we er toch een leuk topic van willen maken..) soft shell broeken!! Ik heb er 2 van verschillende merken, maar het stofje is zoooo lekker in de winter!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 18:02

Ja, eens.
Ik heb er 1 nu. Ook nog eens een jodphur broek, nooit eerder gehad.
Hier in de buurt als nieuw voor 5 euro kunnen halen.
En ik ben er zo enorm blij mee!!
Gewone warme schoenen er onder, heerlijk met buiten rijden, maar ook met die gure wind van de afgelopen tijd met de hond wandelen.
Die ik heb is van ELT, geloof bij de boerenbond oorspronkelijk.

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 18:09

Als je van gekke printjes houd moet je bij eens Bij Setjesenz kijken.

Is van een vriendin van mij, dus ik ben wel iets bevooroordeeld. Maar zij heeft nu een jaar een eigen ruitershop en is sinds kort begonnen met het verkopen van eigen ontworpen leggings / shirts / dekjes en flextrainers voor leuke prijsjes.

Je moet wel een beetje van "fout" houden, de collectie heet dan ook "proud to be fout "

www.facebook.com/setjesenz is hun facebook en www.setjesenz.nl

Kylie_JP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-21 18:48

Kady1 schreef:

Is van een vriendin van mij, dus ik ben wel iets bevooroordeeld. Maar zij heeft nu een jaar een eigen ruitershop en is sinds kort begonnen met het verkopen van eigen ontworpen leggings / shirts / dekjes en flextrainers voor leuke prijsjes.

Je moet wel een beetje van "fout" houden, de collectie heet dan ook "proud to be fout "

https://www.facebook.com/setjesenz is hun facebook en https://www.setjesenz.nl

Jaaa super leuk! Ik heb ze ook al zien passeren op Facebook!

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 18:57

Kylie_JP schreef:
Ik ben jaren lid geweest van bokt, maar omdat er altijd zulke negatieve mensen moeten reageren, ben ik ermee gestopt

Volgens mij is het niet de bedoeling dat je een nieuw profiel aanmaakt en wordt dit dan als schaduw account gezien

Humn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 01:09

Best kept secret, niet echt. Maar in de zoektocht naar maat 48 jodhpurs kwam ik het merk HOBO tegen

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 07:24

Kady1 schreef:

https://www.facebook.com/setjesenz is hun facebook en https://www.setjesenz.nl

Zelf ontworpen?
Die Limited shirt panter ziet er anders verdacht hetzelfde uit als eenzelfde shirt van Shein die maar 4 euro kost. Beetje te toevallig?

Er is tevens een andere shop op Fb die hetzelfde shirt van shein als zijnde rijshirt verkoopt voor veel duurdere prijs. Dat is gewoon bedrog.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 15:34

dat is geen bedrog, dat is handel/ondernemen. Zo werkt het nou eenmaal.
Alles wat jij koopt, is ingekocht door iemand die daar ook geld aan verdient ;-)

Jij koopt bijna niks rechtstreeks van de fabrikant, daar zitten altijd meerdere partijen tussen die er dus ook geld aan verdienen.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 15:39

Soepblik schreef:
Holland cooper! :) Brits merk wat sinds kort ook een equestrian line heeft.

https://www.hollandcooper.com

duur, maar erg mooi spul !

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 15:40

Ja maar verkopen als zijnde ruitershirt is ook valse naam geven eraan.
En dan 30 euro vragen da's bijna 10x de gewone prijs ervoor. Zo kan ik ook makkelijk geld verdienen.

Nienkje_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 15:57

Hi Art_ificious, hoeveel marge denk je dat de H&M op zijn shirtjes heeft, of EJ.
Ik vermoed toch echt dat dat ook niet misselijk is.

Bij deze webshop is dit gewoon al echt ingekocht en dragen zij de risico’s of ze er mee blijven zitten aan het eind van het seizoen. Ook moeten ze het opslaan, wat kosten met zich meebrengt. Verder zie je wat er op voorraad is, en kan je ook verwachten dat het binnen enkele dagen bij je in huis is. Bij een dropshipper bestel je iets (dat idd 10 keer over de kop gaat), maar bestellen die het pas bij Ali als jíj het besteld hebt.

Yummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 15:58

Dan doe je dat ^^

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 15:59

Composition legging van Horze. Wel een maat kleiner bestellen, maar ohh.. Die zit zo fijn! Niet knellend bij de bovenbuik en super rekbare comfortabele stof.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 16:02

Art_Ificious schreef:
Ja maar verkopen als zijnde ruitershirt is ook valse naam geven eraan.
En dan 30 euro vragen da's bijna 10x de gewone prijs ervoor. Zo kan ik ook makkelijk geld verdienen.

Heeft niks met deze ruitersportzaak te maken, maar wij wilden tegels hebben voor ons huis. In de winkel hier 2 dorpen verderop stonden ze te koop van 72 euro per m2. We gingen naar een shop net over de grens in Duitsland en zagen dezelfde tegels staan voor 48 euro per m2. Tja, beiden kopen via via die spullen en verdienen eraan.

Als de koper tevreden is met het product en zelf niet verder kijkt dan zijn of haar neus lang is, tja....

ImLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 16:23

https://hlhequestrian.com/
deze Australische dame is begonnen op youtube, maar heeft dr 'merch' wel echt naar een hoger plan getrokken. ik heb een hele hoop besteld, als er oren naar zijn wil ik wel een review plaatsen.
Op haar youtube kanalen zijn nog wel wat videos te vinden die het proces in beeld brengen. zoals samples passen, en volgens mij zelfs een filmpje dat ze bij de fabrikant is geweest.
Het ziet er uit als heel fijn spul, ik heb het assortiment de laatste jaren zien groeien tot wat het nu is, en denk dat als je het voor elkaar hebt om echt mooie wedstrijdjasjes te maken je goed bezig bent...

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 16:35

bettyvn schreef:
https://hlhequestrian.com/
deze Australische dame is begonnen op youtube, maar heeft dr 'merch' wel echt naar een hoger plan getrokken. ik heb een hele hoop besteld, als er oren naar zijn wil ik wel een review plaatsen.
Op haar youtube kanalen zijn nog wel wat videos te vinden die het proces in beeld brengen. zoals samples passen, en volgens mij zelfs een filmpje dat ze bij de fabrikant is geweest.
Het ziet er uit als heel fijn spul, ik heb het assortiment de laatste jaren zien groeien tot wat het nu is, en denk dat als je het voor elkaar hebt om echt mooie wedstrijdjasjes te maken je goed bezig bent...

Die hemdjes zien er wel erg comfi uit ...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 17:32

Sky_As schreef:
Alles wat jij koopt, is ingekocht door iemand die daar ook geld aan verdient ;-)

Jij koopt bijna niks rechtstreeks van de fabrikant, daar zitten altijd meerdere partijen tussen die er dus ook geld aan verdienen.

Dropshipping an sich is niet illegaal maar zooi van shein die €4 kost dan voor €30 verkopen vind ik op zijn zachtst gezegd niet echt netjes

Yummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 17:33

Mars schreef:
Sky_As schreef:

Dropshipping an sich is niet illegaal maar zooi van shein die €4 kost dan voor €30 verkopen vind ik op zijn zachtst gezegd niet echt netjes

Dan koop je het toch niet :')