Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gjilke schreef:Even een klein rekensommetje:
Stel je vraagt 8 euro inschrijfgeld.
Er zijn 25 combintie's: je ontvangt dus 200 euro
bij 25 combinatie's zijn er zeven prijzen.
1e prijs = 5 x 8 = 40 euro
2e prijs = 4 x 8 = 32 euro
3e prijs = 3 x 8 = 24 euro
4e prijs = 2 x 8 = 16 euro
5e prijs = 1 x 8 = 8 euro
6e prijs = 1/2 x 8 = 4 euro
In totaal 124 euro
....
Citaat:Een jurylid krijgt een dagdeelvergoeding van 12,- euro en 0,28 eurocent per km. Dit zijn door de KNHS vastgestelde bedragen
Fitzroy"]
[quote="Gjilke schreef:een jury krijgt bij ons een dagdeelvergoeding van 12,5 euro + een "kadootje" van ongeveer 15 euro.
Stel dat een jury 50 km rijdt (heen en terug) is dat 0,65 euro per km dus 32,5 euro
Manoeska schreef:Nou praten jullie allemaal over 25 combinaties in de ring. Nou bij ons hebben wij allemaal kleine rubriekjes. dit houdt in dat er steeds maar een 1 prijs wordt uitgekeerd. Wanneer je dit een aantal keren hebt in een ring plus een jury dan blijft er echt niet veel over vooral omdat wij aan gebruiksartikelen doen.
Manoeska schreef:En sorry dat ik het zeg maar bij ons gaat gemiddeld de jury met tussen de € 40,00 en € 60,00 naar huis. dit vindt ik behoorlijk. Het is maar bijzaak ze hoeven er niet van te leven. En dat dan meenemen voor een halve dag vindt ik meer dan voldoende.
Marije_jiplover schreef:Bij ons sturen ze naar de betreffende jury altijd de startlijst met een printje van de routeplanner. Die zegt ook meteen het aantal kilometers en dat is wat de jury (x 2 uiteraard) krijgt. Dit omdat een jurylid de route van het papiertje eens niet kon vinden en op recreatieve tour is gegaan en zo dik 20 km meer in rekening bracht.
Sindsdien geven ze van te voren op hoeveel km het is en dat krijgen ze, als ze zelf verkeerd rijden is dat hun probleem.