Hoe gaan jullie om met jullie intuïtie/gut feeling?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mungbean

Re: Hoe gaan jullie om met jullie intuïtie/gut feeling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 10:07

Een spanjaard die ineens niet meer wil lopen, daar zouden echt alle bellen bij mij af gaan. Ik zou daar beginnen met de voeten (hko). Maar gewoon een volledig kreupelheidsonderzoek zou een prima begin zijn. Soms moet je bij 2-zijdige kreupelheid eerst 1 kant uitverdoven.

Kristy1998x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 11:53

Ook ik zou hierin zeggen keer hem helemaal binnenste buiten en dan voornamelijk röntgenlogisch/inwendig onderzoek. Rot situatie, sterkte TS hopelijk snel duidelijkheid.

annerosa22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-20 18:05

Dank voor alle reacties. Inmiddels draaft en galoppeert meneer weer onder het zadel. Van de een op andere dag doet hij dit weer, mits er ondersteuning is van iemand op de grond die in het midden staat. Ik ben echter nog steeds wel van plan om binnenkort, mede dankzij al jullie suggesties, hem nog wel een keer volop op de foto te laten zetten. Dank voor het meedenken allemaal! Heel fijn :)

Kristy1998x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 19:00

Wat fijn zeg dat er vooruitgang is! Goed dat je, ondanks hij weer draaft/galoppeert, hem alsnog op de foto laat zetten <3.