Goede bh

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kaatje_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 07:57

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 08:55

Ik heb nog niet echt een bH kunnen vinden in mijn maat die genoeg ondersteunt. Heb een grote omvang maat en de meeste sport bh’s gaan niet zo ver. Dikkere mensen sporten vast niet ;)

Heb de sport bh’s van de Makro met de gouden stiksels. Die zijn wel oprecht fijn. Ik draag mijn kleding wel echt tot het op is dus ik merkte dat de ondersteuning wat minder begon te worden.

Zag op Facebook een boo band advertentie langskomen. Leek me wel wat. Heb zo’n ding aangeschaft en dat werkt echt geniaal.(Ik heb wel een goedkope versie besteld van ome ...)

Laatst bedacht ik me spontaan om er even op te gaan zitten maar had dus geen rij kleding mee. Dat ding over m’n normale bh gedaan. Nou dr beweegt echt niks! Het is super fijn dat de druk meer van boven komt. Ik zweer echt bij dat ding!

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 19:57

Kaatje_S

Re: Goede bh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 09:20

Hmm.. ik kom wel gewoon op een site

RachelB

Re: Goede bh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 12:32

Ik heb sport bh's van BHsupport. Vind deze erg fijn en zitten heel erg lekker.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 12:42

Rintah schreef:
Ik zweer bij mijn shock absorber, zowel nu (met e-cup) als voor bv (h-cup). Dan specifiek die speciaal voor hardlopen is met 2e sluiting tussen de schouderbladen. Ik noem hem niet voor niks ook wel mijn harnas :+

Wel even passen in winkel voor (vooral) de omvang, ze vallen smal uit.

nav dit topic. deze gekocht, wel een cup maar kleiner expres ipv E heb ik D en ipv 90 omvang heb ik 85 omvang van de shock absorber.

hoewel ik nooit sportbhs droeg, maar een normale bh met een erg strak soft sport hempje er overheen. dit deze erg fijn moet ik zeggen :j ga er nog 1 bij bestellen zelfs :)