Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
bigone schreef:Fei paspoort is iets van 163 euro, behalve wanneer je de naam van pony wil veranderen in bestaand fei paspoort , meer dan 1000 euro.
Boedha_1981 schreef:bigone schreef:Fei paspoort is iets van 163 euro, behalve wanneer je de naam van pony wil veranderen in bestaand fei paspoort , meer dan 1000 euro.
Ik zie inderdaad dat een fei paspoort voor de pony een heel stuk goedkoper is.. sorry ik zit alleen in de paarden en dan vind ik +/- 350€ een hoop geld voor een paspoort.
Overigens is een naamswijziging geen 1000€, alleen wanneer dit een commerciële naamswijziging betreft zijn de kosten inderdaad 1090€.
Suzanne F. schreef:Een internationale wedstrijd kost een paar duizend euro. Denk aan 3-4 duizend euro. Mijn vriendin vroeger van school ging regelmatig op internationale wedstrijd. Dat was wel een paard, geen idee of het bij de pony’s anders is.

JeanneV schreef:Met 1 paard internationaal sturen hoeft niet heel kostbaar te zijn. helemaal als je internationaal in je eigen land gaat kun je de kosten best goed in de hand houden. Het hangt er ook vanaf hoe je het doet. Ga je met je trailertje en caravan of slaap je in hotel en moet je een groom bekostigen.
WaldemarB schreef:JeanneV schreef:Met 1 paard internationaal sturen hoeft niet heel kostbaar te zijn. helemaal als je internationaal in je eigen land gaat kun je de kosten best goed in de hand houden. Het hangt er ook vanaf hoe je het doet. Ga je met je trailertje en caravan of slaap je in hotel en moet je een groom bekostigen.
Inderdaad. Zoals met heel veel in de paardensport; je kunt het zo duur maken als je zelf wilt.