Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
rien10 schreef:Dus je wilt echt, out of the blue, naar de eigenaar van een pony gaan en zeggen "die wil ik kopen".

secricible schreef:rien10 schreef:Dus je wilt echt, out of the blue, naar de eigenaar van een pony gaan en zeggen "die wil ik kopen".
Dat is toch niet zo heel gek?
"Ik ben de Fokker van dit paard en heb hem toen en toen verkocht. Achteraf heb ik daar spijt van. Mocht u overwegen hem te verkopen zou ik dat heel graag horen van u."
Ik heb mijn paard ook gekocht destijds door gewoon blind te vragen of hij te koop was (ooit mijn verzorgpaard geweest). Paar weken later was hij van mij.

capopjekop schreef:Joh dat snapt de ts zelf inmiddels ook wel he. Wat is er mis mee dat ze hem.via bokt hoopt terug te vinden?
En mocht ze hem vinden en het beestje heeft het goed dan is het toch ook prima. En mocht de eigenaar in de toekomst willen verkopen dan weet ie dat er al een geïnteresseerde is.
Ik heb vroeger ook regelmatig de vraag gekregen dat mensen mijn pony graag wilde kopen als ik te groot werd. Ik vond dat wel een compliment, al gaat ze nooit weg

Abiola schreef:De nieuwe eigenaar heeft dat dier gewoon gekocht, dus die zal hem waarschijnlijk niet kwijt willen. Als jij hem niet kwijt had gewild, had je hem niet moeten verkopen. Ik denk dat je een wijze les geleerd hebt, en dat is niet een clausule overigens...
Abiola schreef:De nieuwe eigenaar heeft dat dier gewoon gekocht, dus die zal hem waarschijnlijk niet kwijt willen. Als jij hem niet kwijt had gewild, had je hem niet moeten verkopen. Ik denk dat je een wijze les geleerd hebt, en dat is niet een clausule overigens...
beatje schreef:Abiola schreef:De nieuwe eigenaar heeft dat dier gewoon gekocht, dus die zal hem waarschijnlijk niet kwijt willen. Als jij hem niet kwijt had gewild, had je hem niet moeten verkopen. Ik denk dat je een wijze les geleerd hebt, en dat is niet een clausule overigens...
Waar slaan die achtelijke reacties nu op? Ze kan het toch vragen? Liever iemand die mee leeft met zijn foksels ,als die geldbeluste idioten die enkel centen zien.
Abiola schreef:Abiola schreef:De nieuwe eigenaar heeft dat dier gewoon gekocht, dus die zal hem waarschijnlijk niet kwijt willen. Als jij hem niet kwijt had gewild, had je hem niet moeten verkopen. Ik denk dat je een wijze les geleerd hebt, en dat is niet een clausule overigens...
Mwah, foksels.....
Drachtige bok kopen, geen zin of geld hebben voor het veulen en later spijt krijgen. Prima hoor, maar realiseer je gewoon dat als je iets verkoopt, het out of your hands is. Ik hoop dat ze het beestje terug kan kopen en er enorm gelukkig mee wordt
Abiola schreef:Dat bedoel ik niet zo. Maar waarom verkoop je hem dan?
Mijn paard gaat nooit weg bij mij, nooit.
Ik snap dat fokken en verkopen en vervolgens terugwillen gewoon niet.
En ik snap prima dat je geen tien paarden kan houden, maar waarom fok je dan?
Nogmaals, alle hoop dat je hem vindt en er gelukkig mee wordt
Abiola schreef:Dat bedoel ik niet zo. Maar waarom verkoop je hem dan?
Mijn paard gaat nooit weg bij mij, nooit.
Ik snap dat fokken en verkopen en vervolgens terugwillen gewoon niet.
En ik snap prima dat je geen tien paarden kan houden, maar waarom fok je dan?
Nogmaals, alle hoop dat je hem vindt en er gelukkig mee wordt