Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Onali schreef:Ineke2 schreef:Nog steeds zijn dat aannames Onali, fijne dag gewenst![]()
De plekken zijn afgesloten omdat er ( voornamelijk in de weekenden) teveel mensen naar toe kwamen. Niet omdat je er helemaal niet meer mag zijn.
Het wordt bij ons ontmoedigt om te komen.
Woon je in deze omgeving dan ben je van harte welkom, moet je met de auto komen dan nee blijf thuis en doe een rondje in je eigen omgeving.
Het maakt dus niks uit of je er een trailer aan hebt zitten, je bent niet welkom.
En veel succes met het verzetten van ineen gelinkte hekken als je toch zo koppig bent.
Onali schreef:Omdat lokale mensen niet met de auto komen bliksemflits.
bliksemflits schreef:Onali schreef:Omdat lokale mensen niet met de auto komen bliksemflits.
En zonder auto ben je net zo min welkom in dat natuurgebied. Daar gaat het om namelijk, dat mensen daar niet met n z'n alle gaan chillen. Heeft weinig te maken met of je met de auto moet komen of dat je lopend komt.
Onali schreef:Nou, hier niet hoor. Hierachter in het bos is het bij wijze van spreken dringen geblazen voor de mountainbikers. Ik zie dagelijks maar 1 amazone die vanaf haar huis een ommetje maakt in ‘ons’ bos, tegenover minstens 10 mb’ers. Weekend of doordeweeks maakt weinig uit.Gelukkig hebben de MTB-ers wel gezond verstand, dit in tegenstelling tot veelbokkersruiters.
Of ligt dat aan mij dat ik dat heel gek vind.