[FOTO] Show je rij- en stalkleding!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 20:35

Gave setjes, laarzen en paarden! :D

Ik rijd altijd in mijn skinny jeans met gaten op de knie, simpele zwarte dressuurlaarzen van Mountain Horse en een dikke trui :')
Maar rij gewoon lekker in de achtertuin van de buren, heb er ook wel eens in een korte broek of zelfs joggingbroek met sneakers (wel zonder zadel) op gezeten _O-

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 20:37

bliksemflits schreef:
Ja ik ben er ook helemaal fan van, zit ook heerlijk maar heb hem al best een tijdje dus zal wel van een seizoenscollectie zijn.
Zal is kijken of het merk erop staat :)

Heb ook deze van Horze waar ik echt verlieft op ben!
[ [url=m/I7gUII.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooooh deze heb ik al eens gevraagd van waar die kwam, wist niet dat jij dat was :D
Dan ben ik licht jaloers op je broekencollectie hahaha, die ruitjesbroek heb ik nog gezocht maar die hadden ze niet meer helaas :D

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 20:40

Granoek schreef:
bliksemflits schreef:
Ja ik ben er ook helemaal fan van, zit ook heerlijk maar heb hem al best een tijdje dus zal wel van een seizoenscollectie zijn.
Zal is kijken of het merk erop staat :)

Heb ook deze van Horze waar ik echt verlieft op ben!
[ [url=m/I7gUII.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooooh deze heb ik al eens gevraagd van waar die kwam, wist niet dat jij dat was :D
Dan ben ik licht jaloers op je broekencollectie hahaha, die ruitjesbroek heb ik nog gezocht maar die hadden ze niet meer helaas :D

Ah jammer! Was inderdaad een limited edition, ik heb hem voor m'n verjaardag gehad van mams :D

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 20:46

Oeh wat een leuk topic! Ik rijd zelf niet meer maar ben nog steeds echt verslaafd aan rijkleding kijken en wegdromen wat ik zou kopen als ik weer zou gaan rijden :')

Mijn fijnste rijshirtje is nog altijd deze:
https://www.knhswebshop.nl/knhs-polo-da ... K1410-0053
maar omdat het oranje is past het niet overal bij.

@bliksemflits, die geruite broek is echt super chique!

Afbeelding
(paard van een vriendin, negeer even de schoenen) dit shirt van Polo Ralph Lauren heb ik vintage gekocht, ik vond hem perfect passen bij de broek die ik op bovenstaande foto aanheb.
Als we het dan toch over kleding hebben... :+ Oxersocks vind ik de allerfijnste sokken. Ik heb 2 pakjes.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 20:49

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Leuk topic!
Doorgaans match ik niet perse. Maar heb veel blauw/groen dus dat gaat altijd wel goed haha. Als ik idd niet rij dan loop ik gewoon in een soort pyjama rond :D
Rijden doe ik vaak in van die long sleeve baselayers. En dan zoveel kleding eroverheen voor als het koud is en in de zomer alleen de baselayer.
Met clinic oid doe ik wel een “setje” aan :P

Afbeelding

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 20:57

Gave setjes!
ik ben net begonnen en ik heb geen eigen paard/verzorgpaard dus setjes word hem niet voorlopig. ik volg iig graag mee voor inspiratie :)

bliksemflits

Re: [FOTO] Show je rij- en stalkleding!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 21:07

Ik heb trouwens ook de 'paardenmeisje.' trui van Rumag, die is ook wel favoriet :D

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-20 13:00

Maylene0910 schreef:
Gave setjes!
ik ben net begonnen en ik heb geen eigen paard/verzorgpaard dus setjes word hem niet voorlopig. ik volg iig graag mee voor inspiratie :)

Ah joh!
Ik heb ook geen eigen paardje en ben nu weer aan het rondkijken voor een bijrijdpaardje.
We hebben allemaal een ander idee bij paardrijkleding, dus maakt niet uit hoe veel, vaak en duur het is!

Ik vind het hebben van leuke en bijpassende kleding een deel van de paardenhobby :P :+

Van Kramer een bevestiging gekregen dat mijn bestelling onderweg is. *\o/*
Zal nog even goeie foto's gaan maken van de Petrie Luca rijlaarzen.

@bliksemflits, bestaat die? Wist ik niet!!

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 13:22

Leuk topic, ik kom lekker meekletsen!!

Ik heb meestal behoorlijk kleurrijke dekjes op mijn paard, dus probeer mijn outfit dan een beetje neutraal te houden.

Ik heb wel een felrode Kingsland jas die zoooo heerlijk zit. Beste aankoop ooit!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Well áltijd broeken met siliconen, anders kan ik niet blijven zitten haha.

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 13:31

DreamGuide schreef:
Well áltijd broeken met siliconen, anders kan ik niet blijven zitten haha.

Same, lang leven zo hypermobiel zijn dat ik rustig uit mijn zadel kieper :')

Maar wat een gaaf paard heb je zeg! Wauw! Daar heb je geen schreeuwerige setjes voor nodig <3

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-20 13:51

Ga weg met je mooie paardje!!! :n :roll:

Ik ben ook net een knex bouwpakket! Ga ook silliconen zit/knievlakken proberen nu!

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 13:58

Haha met springen heb ik ook vaak siliconen op m'n broek, verder maakt het mij niet zoveel uit :)
Maar veel hebben nu van die siliconen vlakken, tis lastiger een leuke broek zonder te vinden dan met :D

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 14:03

Miefje schreef:
Als we het dan toch over kleding hebben... :+ Oxersocks vind ik de allerfijnste sokken. Ik heb 2 pakjes.

Die vind ik ook superfijn! Maar de Kingsland versie vind ik nog net iets fijner omdat die voeten afgerond zijn en niet recht bij de tenen :+

LisaVH96

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 14:14

Heerlijk dit. Ik ben vaak van de neutrale kleuren aan zodat ik bijna elk dek kan pakken :+

Afbeelding
Zomers loop ik graag in de sunstoppers van Ariat. En heb eigenlijk altijd m'n Ariat windermere laarzen aan als ik niet ga rijden.

Afbeelding
Met rijden het liefst m'n jodpurs en chaps van Ariat en tegenwoordig ook m'n rijbroek van Ariat waar ik het liefst in woon <3

Voor de rest altijd wel een rijbroek en een shirt van Ariat (zomers) of QHP (winter) aan.

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 14:40

@Muiz, haha, ja gaaf is ze wel hè! Ik ben niet hypermobiel (eerder stijf zelfs :P ) maar mijn paard gooit zo absurd hoog op dat het met een glibberige broek niet uit te zitten is.

@AlwaysH, nee ik blijf lekker. :D

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 17:20

Ik heb zelf een broek met siliconen zitvlak. wat vinden jullie handiger en wat zijn de voor en nadelen?

ik ben namelijk aan het kijken voor een goedkope reserve broek. :) ( die ik nu heb is van de welkoop broek Nadine en rond de 70 euro? ik dacht zelf voor 2e broek max 45/50 euro. )

katja_silke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 18:39

Pfff iedereen met die setjes :( Ik heb voor mn springpaard wel een rood eskadron dekje met bijpassend oornetje (die hem trouwens echt voor geen meter staat dus die laat ik vaak af) en als we foto's ofzo gaan maken doe ik er een rode trui bij aan... Voor de rest rij ik echt altijd gewoon in mijn oude kloffie. Ik zou ontzettend graag setjes willen, maar ik heb er gewoon het geld niet voor. :')
Afbeelding

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 18:51

Ik rijd nu tijdelijk niet meer, maar als ik rijd wil ik ook altijd helemaal matchen haha.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dit soort outfits vind ik heel fijn:
Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 07:05

Ik mis het rijden bijna door al deze mooie setjes!
Ik rij zelf niet want mijn pony is te klein :)) (97cm), dus we proberen het mennen wat fanatieker op te pakken. Op stal (of op de sulky) draag ik een oude versleten zwarte skinny van Only met mijn bruine mountain horse stal schoenen en een beige zomer jasje of in de winter m’n zwarte slaapzak zoals ik t noem haha.

Zou best wat mooiers willen aanschaffen maar ben daar een beetje onzeker in geworden nadat ik jaren geleden gepest ben op de oude stal omdat ik setjes droeg.
Zou ook niet weten wat ik kan dragen wat leuk staat tijdens grondwerk of mennen :+

@kimwilliam: echt prachtige rij broeken zijn dat zeg, wauw!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 07:24

Dit is een leuk topic voor inspiratie!

Ik draag graag dit soort outfits, rijlegging met matchend training shirt :j In de winter ben ik eskimo, maar wanneer het weer beter wordt komt dit uit de kast :+ .
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 07:42

Wat een mooie setjes komen er voorbij <3
Bij mij is het meestal wat ik aantrek probeer ik te matchen.. maar dat matcht meestal niet wat ik bij mijn paard heb :=

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-20 10:26

@DreamGuide, vooruit dan maar! Lekker zwijmelen! <3

@Maylene0910, vaak kan je voor 30-60 wel leuke rijbroeken vinden zonder poespas.

@katja_silke, doe ik inderdaad ook hoor.

@Maanlicht, dat vind ik er chique! Gebruik je twee paar rijlaarzen?

@Frummels, gepest..? Pff!

@Nessie,
Welk merk (merken?) is dat dan? Want ik vind het inderdaad een heel mooi geheel!
Jullie zien d’r allebei veel te goed uit :')

@moniek21, ziet er mooi uit! Vooral dat blauwe! Welke rijbroek heb je aan op de tweede foto?

Hier nog foto’s van de rijlaarzen die ik had gekocht!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En nu wachten op rijkleding, want wat ik nog heb is echt.... versleten.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 10:35

Prachtig je nieuwe laarzen! <3

Ik ga gluren naar fatsoenlijke stalkleding/schoenen

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 10:52

@AlwaysH: Dank je! Ik mis het rijden gigantisch. Ik heb twee paar rijlaarzen inderdaad. De zwarte dressuur laarzen gebruik ik het meest, het donkerbruine paar zijn 8 jaar oud en heb ik vorig jaar zelf geverfd (waren eerst cognac maar behoorlijk versleten). Die gebruik ik vooral voor springen en buiten rijden.

Mooie laarzen! Ben benieuwd naar een complete set te paard.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 10:58

Mooie laarzen, mooie details!

Mijn kleding is van Aztec Diamond, Opal Equestrian en Paragon Equestrian. Ik heb via Instagram wel eens dat ik van merken kleding opgestuurd krijg als we model staan, dat is helemaal fijn meegenomen :j