Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Lenexa schreef:Mijn merrie vind het echt genieten als ik aan haar uier zit. Ze trekt dan echt het meest gelukzalige hoofd en tilt dan af en toe ook haar achterbeen op zodat ik er nog beter bij kan.

ze heeft sowieso echt een hekel aan de kat.
Zippo_M schreef:Mijn paard eet zijn brok met een voorbeen omhoog
SennaS schreef:Als ik het halster door het boxluik om wil doen, loopt hij standaard naar achter. Als ik de boxdeur open doe, blijft hij keurig staan.
SennaS schreef:Als ik het halster door het boxluik om wil doen, loopt hij standaard naar achter. Als ik de boxdeur open doe, blijft hij keurig staan.
Maar dat komt omdat er afgelopen zomer een stukje oor weg was door een klein ongelukje. Het maken van foto’s vond hij geen feest. Overigens was dat eerste oor-gezeik al voor zijn oor-ongeluk.

. Ook stopt hij vaak zijn hoofd in mijn armen als ik op de poetsplaats zijn halster uit doe
. Hij vind mest echt vies en zal er alles aan doen om er maar niet doorheen te moeten lopen. Hij kijkt andere paarden die mesten ook echt boos aan
. Afgelopen week stond hij zelf voor de spiegel te mesten, dat gezicht
. En als zijn petje verkeerd staat kan hij er van schrikken als hij zelf een scheet laat

Ze wil overigens altijd alles zien. Beenbeschermers, borstels, sprays, de inhoud van emmers.. Iedereen die met een kruiwagen langskomt krijgt een grondige inspectie van mijn douanepaard..
Drie keer is scheepsrecht kent ze nog niet, dus het blijft gelukkig altijd bij twee keer..
Lau07 schreef:Mijn merrie begint altijd met windjes te laten als ik met de staart bezig ben. Ook als het aan de onderkant is en de staartwortel o.i.d. niet wordt aangeraakt.
Smeerlap