Welk oortje voor instructieset? Universeel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 08:10

YvonneV schreef:
ingvdh schreef:
ik heb deze;

https://nl.aliexpress.com/item/32955426 ... 180cjPrjgv
Maar je hebt er ook een waarbij er achterop een klem zit waarmee je het aan je riem kan klemmen, moet je even verder zoeken op de pagina van dit bedrijf.

Hou wel rekening met zo'n €20 verzendkosten, maar dan heb je hem wel binnen een week in huis met een koerier. Ik had geen extra douanekosten omdat de pakbon keurig aangepast was.

Zelf heb ik een reversmicrofoontje bij besteld (bij een andere shop) werkt net even fijner voor de instructie.

Het fijne van dit systeem vind ik dat als de zender nog uitstaat je helemaal geen geluid hoort, bij de WHIS krijg je dan een enorme ruis in je oor.

Dank je wel. Ik heb deze besteld https://nl.aliexpress.com/item/32992409 ... 4c4doesxWf wel iets duurder maar geen verzendkosten en drie kastjes waarvan 2 met terugpraatfunctie en uiterlijk 8/3 binnen. Ik ben benieuwd

Oeps, ik heb bericht gekregen dat ik 50 aan belasting moet betalen. Ik twijfel nog of ik de zending zal weigeren.

Utixo

Re: Welk oortje voor instructieset? Universeel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 08:16

Dat zou ik echt zonde vinden, als je hem nu weigert. Dan ben je helemaal je geld kwijt als het niet goed terug komt. Ook voor 50,- meer is het nog steeds een superdeal.

Welke waarde heb je op het pakket laten zetten?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 08:23

Utixo schreef:
Dat zou ik echt zonde vinden, als je hem nu weigert. Dan ben je helemaal je geld kwijt als het niet goed terug komt. Ook voor 50,- meer is het nog steeds een superdeal.

Welke waarde heb je op het pakket laten zetten?

Volgens mij krijg ik dan nog steeds mijn geld terug want ik heb het niet ontvangen.

Het probleem is dat de verzender er geen verzendkosten op heeft gezet en dan rekent de belastingdienst standaard 100 euro aan verzendkosten en moet ik dus over 170 euro belasting betalen.

Ik heb de verkoper een berichtje gestuurd en de levering een week uitgesteld.