Ouders en Lange Afstand Relaties

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gratisacc03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-20 21:26

Suzanne F. schreef:
Ik ga er vanuit dat je 6 jaar lagere school hebt gehad. Denk dan even na en bedenk dat dit onzin is en niet werkt. Stop met 12 uur per dag bellen (hoe dan?) en ga naar school of werken en heb een leven.

School staat momenteel stil wegens ik klaar ben met mn Niv 2 opleiding en wachtend ben op mijn examen.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 21:27

gratisacc03 schreef:
Destination schreef:
Ga jij dan naar Amerika of komt zij naar hier? Als ze naar hier komt, hoe ga je garant staan voor haar? Ik kan me niet voorstellen dat je een (goedbetaalde) baan hebt als je 12-13 uur per dag kan bellen. Als je naar haar gaat wordt het ook lastig met een visum krijgen, want ze laten niet zomaar iedereen binnen.

Wat is het plan eigenlijk? Samenwonen zonder elkaar eerst ontmoet te hebben?

Haha, ze komt hier op vakantie voor de ontmoeting,
Ze heeft zelf een rekening met een fortuijn erop(ze spendeerd amper), ze komt bij mij wonen voor n maandje.
Zo hopen we dat de ouders kalmeren en er akkoord ermee gaan(zodat ze van de grootste zorg af zijn)
En ik kom niet naar amerika wegens ze nemen geen turken aan lol(De band tussen turkije en amerika ligt ook niet bepaald hoog) en wonen in Amerika is super duur en geen zorgen, ik heb geld genoeg, financieel zou t geen probleem zijn. We zijn momenteel samen aan t sparen voor n huis later(klinkt vroeg, maar het is letterlijk hoe goed de relatie ligt, nee het is geen gewoon een simpel kleffe relatie, waarbij beide personen woorden zegt waar nooit wat uitkomt.

Een rekening met een fortuin (niet fortuijn) is hoogstwaarschijnlijk niet genoeg voor een visum on hier permanent te wonen. Wat wil ze gaan doen als ze hier eenmaal woont?

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 21:27

Ik gun je alle geluk van de wereld, maar het klinkt niet realistisch. Zo'n verliefdheid voelt intens, maar de kans dat jullie een toekomst samen kunnen opbouwen is erg klein.
Heb je vrienden waarmee je hierover kunt praten? Sterkte.
Dit topic zal wel snel gesloten worden omdat het niet aan de regels voldoet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 21:28

gratisacc03 schreef:
Destination schreef:
Ga jij dan naar Amerika of komt zij naar hier? Als ze naar hier komt, hoe ga je garant staan voor haar? Ik kan me niet voorstellen dat je een (goedbetaalde) baan hebt als je 12-13 uur per dag kan bellen. Als je naar haar gaat wordt het ook lastig met een visum krijgen, want ze laten niet zomaar iedereen binnen.

Wat is het plan eigenlijk? Samenwonen zonder elkaar eerst ontmoet te hebben?

Haha, ze komt hier op vakantie voor de ontmoeting,
Ze heeft zelf een rekening met een fortuijn erop(ze spendeerd amper), ze komt bij mij wonen voor n maandje.
Zo hopen we dat de ouders kalmeren en er akkoord ermee gaan(zodat ze van de grootste zorg af zijn)
En ik kom niet naar amerika wegens ze nemen geen turken aan lol(De band tussen turkije en amerika ligt ook niet bepaald hoog) en wonen in Amerika is super duur en geen zorgen, ik heb geld genoeg, financieel zou t geen probleem zijn. We zijn momenteel samen aan t sparen voor n huis later(klinkt vroeg, maar het is letterlijk hoe goed de relatie ligt, nee het is geen gewoon een simpel kleffe relatie, waarbij beide personen woorden zegt waar nooit wat uitkomt.

Wonen in Nederland is ook super duur. Dat je nu veel geld hebt, zegt niet dat je nu lekker een huis kan kopen. Ga werken, bouw een stabiel leven voor jezelf op en kijk dan eens of die relatie nog wel zo leuk is en nog wel werkt.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re: Ouders en Lange Afstand Relaties

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 21:32

Hier een slotje. Bokt is een paardenforum in oorsprong waarbij we als extra service voor onze leden ook de algemene fora bieden. Hiervoor is een minimum aantal inhoudelijke berichten vereist.