Even offtopic, maar wat een prachtige kleur heeft je Haf! Ik hou wel van die donkere vacht.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

casperzazoe schreef:Je zou maar 2 maanden voor een ander z'n paard zorgen, juist denken dat je top bezig bent om die rot klit eruit te halen en dan zo een reactie krijgen..
maar dit valt alles mee. Misschien met een uitdunschaar weer in hetzelfde model knippen? Gewoon recht af knippen wordt vaak lelijk, ik deed altijd de manen omhoog met een kam zoals je ze ook doet als je manen gaat trekken zeg maar en knipte dan ipv trekken. En dan op het laatst nog beetje voorzichtig snijpunten. Minst risicovol is gewoon laten, groeit vanzelf weer aan.

Gefeliciteerd!
) Ik ben geen knipkampioen maar je moet iets he. De laatste keer had ik het in een redelijk rechte boog geknipt en vervolgens ben ik wat willekeurig met de haren mee gaan knippen, waardoor ik wat lengteverschil kreeg en het er natuurlijker uitzag. Ik was best tevreden met het resultaat en over tijd groeit het nog wel wilder.
Mondy schreef:Niks van aantrekken dat je er ff een traantje bij weg moest pinken. Boeiend dat iemand anders het niet erg vind en jij misschien ff wel om wat voor reden dan ook