Welk smerig goedje tegen in dekens bijten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

neetoch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-19 11:38

Roodvos schreef:
xMaritt schreef:
Ik heb niet alles gelezen, maar 1 advies: trek plastic handschoentjes aan als je met de spray van de welkoop aan de gang gaat!! Spul werkt perfect, het stinkt verschrikkelijk en trekt niet zomaar weg, alleen dat geldt ook voor je handen :+

(en ga uit de wind staan)

Dit wilde ik dus ook adviseren :+ . En adem in en mond dicht als je sprayt.
Ik heb die van Grand National van de Welkoop. Die is mooi kleurloos, maar als je het op je handen krijgt smaakt het eten je de volgende 24 uur niet meer. Het is echt heel erg bitter %)

Oeh! Wel goed voor de lijn dus.

Daarstraks de middelgan spray even op de deken gespoten, gaat de sloper er aan staan likken op zijn gemak. Vond zijn reactie erna opvallend flauw en rustig, helaas hihi.

neetoch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-19 11:18

Grand nationaal doet dus helemaal niets bij deken bijter: vanochtend opgedaan en alweer een scheur en spuit het er net weer op en zie hem doodleuk weer een paar keer in de deken happen...

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 11:29

Balen.. -O-
Kan je hem niet iets anders geven om aan te knagen? Misschien is hij gewoon op zoek naar iets om te mollen en is die drang groter dan de afkeer naar de spray? :) Ik weet niet hoe/waar hij buiten staat, maar misschien is een stuk boom met schors iets, bijv. wilg, hazelaar..?

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 11:32

Wij gebruiken deze
https://www.horsefitshop.nl/hertshoorn- ... rqEALw_wcB

Wij gebruiken het als vliegenspray en als antibijt, maar het is een enorm smerig goedje. Geeft bruine vlekken, is niet langdurig waterproof, dus geregeld herhalen.
Tip buiten sprayen, geur blijft binnen lang hangen. En ook zelf ga je stinken.
Denk det het gelijk is aan een spray die eerder genoemd is.

neetoch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-19 11:43

Het probleem is dat ze om medische redenen de ochtend op het zand staan. Ze lopen dus bij elkaar te donderjagen , want de grote hapt omlaag in de deken, terwijl de kleine in de grote zijn benen staat te happen.ze doen iig niet voor elkaar onder.en toch elkaar steeds op zoeken, het zijn gewoon 2 jonge kerels die aan het apenkoppen zijn. Want de middag op het gras hebben ze wel wat anders te doen dan elkaar vervelen.

knorrieporie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 13:30

PBH-spray basis van hertshoornolie.

Popstra

Re: Welk smerig goedje tegen in dekens bijten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 13:19

Je kan ook, heel smerig sambal smeren.