https://youtu.be/PcrncVJpgDo
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Mijn man vond het ook geen prettig idee dat ik zou rijden, dus ook niet meer op mijn andere paard gegaan (dat deed ik daarvoor ook niet ivm fijne bijrijder, dus waarom in m'n zwangerschap ineens daarmee starten). Wel tot de dag voor de bevalling nog grondwerk gedaan (werken aan de hand en longeren).
. Ik heb nu met 20 weken dat mijn heupen even dachten van wat echt niet dat jij gaat rijden. 

SusanH schreef:Ik heb zelf zware bekkeninstabiliteit gehad dus met 14 weken gestopt met rijden vanwege de pijn. Dat ons toenmalige paard een draak was met rijden hielp ook niet mee. Toevallig zag ik gisteren een vlog van Daniëlle van Mierlo voorbij komen over rijden tijdens de zwangerschap. Geen idee of je er nuttige tips uit kan halen maar je kan hem zo bekijken op YouTube.

sassefras schreef:ik ben vast een zeur, maar waarom persee op paard ?? wat als ?? paard struikelt, paard schrikt waarom gewoon ff niet rijden
MISTRAL94 schreef:sassefras schreef:ik ben vast een zeur, maar waarom persee op paard ?? wat als ?? paard struikelt, paard schrikt waarom gewoon ff niet rijden
Omdat je ook van de trap kunt vallen, of van de fiets. Misschien krijg je wel een ongeluk met de auto.. Zijn een hele hoop dingen te bedenken. Gelukkig is een zwangerschap geen ziekte, dat scheelt maar weer.
sassefras schreef:ik kan je wel een verhaaltje vertellen, iets met een struikelend paard, baby gepland voor juli, moeders viel eraf, (mei ) baby geboren na val. wil je de rest ook horen ??\
Zonnetje81 schreef:ach ja, waar bemoei ik me in godsnaam meesassefras schreef:ik kan je wel een verhaaltje vertellen, iets met een struikelend paard, baby gepland voor juli, moeders viel eraf, (mei ) baby geboren na val. wil je de rest ook horen ??\
Ja en? Ik ken zoveel verhalen. Maar laat iedereen lekker doen wat ie wil. Ik ken er ook die nooit meer levend van een paard zijn gekomen of in het gezicht getrapt met in de wei zetten. Zullen we allemaal maar sowieso stoppen?
gewoon lekker rijden, en als je dan een doodsmak maakt, en je baby gehandicapt ter wereld komt