Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
upendo schreef:Ik heb er twee.![]()
Een bruine cuir, dus met alcantara en leren top met zilveren trim en blason.
En een navy alcantara met swarovski top en chrome zwarte trim en blason.En daar heb ik ook een polo visor bij.
Zal wel even kijken of ik binnenkort een foto kan maken van mijn setjes.
mijn ‘oudere’ samshield, die ik nu gebruik voor wedstrijden, bruine miss shield met bruin shimmer vooraan en erop, chroom trim en samshieldteken
mijn ‘nieuwe’ samshield, is nog in bestelling! Een bruine miss shield met gouden samshieldteken en trim. Deze ga ik houden voor trainingen/wandelen dat vind ik zonde met mijne wedstrijdcap
. 

. Helaas ligt hij momenteel op zolder omdat ik onverwacht geen paard meer te rijden heb
. Als ik straks weer kan rijden dan wil ik nog een hele simpele om mee op buitenrit te gaan. Vind dat zonde met deze, maar oh wat zitten die helmen lekker zeg! 
Verder rijd ik al 6jaar met mijn Shadowmatt in het blauw._San87_ schreef:IlBuono schreef:[ [url=m/Tf6Aoy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze komt in januari binnenVerder rijd ik al 6jaar met mijn Shadowmatt in het blauw.
Superfijn! In de zomer rijd ik wel met een premium liner omdat dat net wat fijner is!
Jezus wat een plaatje! Is dat met rose goud?