Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bigone schreef:SweetVanille schreef:Ze vraagt ook niet de hele opdracht voor te kauwen, haar enige vraag is wat het paard uiteindelijk zal opbrengen, waarschijnlijk zodat ze dit mee kan nemen in haar gehele berekening.
Volgens mij kan ts wel voor zichzelf spreken .
LadyMadonna schreef:De prijs van de pony is de opdracht niet. De kosten om een groen paard klaar te maken voor verkoop wel (zie vorige pagina)
ellalover schreef:Helaas, ik moet een advertentie kiezen van internet. De pony die k heb gekozen komt van marktplaats, maar staat er nu niet meer op. Hij is op het moment 1,56 en 5 jaar en 2 maanden. Dit is dus niet te wijzigen.
. Maar ik denk dat 3500 euro realistischer is. Tenzij hij bovengemiddeld beweegt natuurlijk. Diddykong schreef:Ik denk dat de prijs echt afhankelijk is van de looks en beweging. Maar B+7 is nog geen echte sportpony. Het toont wel aan dat hij braaf is, anders kun je een paard wat net een half jaar onder het zadel is niet zo makkelijk uitbrengen.
https://www.sporthorses.nl/advertentie/ ... =placeDESC
Deze vragen ze 6000 euro voor. Maar ik denk dat 3500 euro realistischer is. Tenzij hij bovengemiddeld beweegt natuurlijk.