Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
viola schreef:Deze keer heeft de stalhouder het geluk dat hij direct iemand vind die graag in die stal wil en dus dubbel geld vangt, maar voor hetzelfde geld vind hij pas over twee maanden iemand en loopt hij een maand mis. Dat is verder zijn zaak niet meer die van jou.
Nielojram schreef:De TS houdt zich netjes aan het contract, en de staleigenaar niet.
Ik zou er even FLINK moeilijk over doen, met het wet artikel erbij. Geen emoties over hoe je paarden behandeld zijn, dat is niet belangrijk.
Jullie hebben afspraken gemaakt en daarvan wordt verwacht dat beide ze nakomen.
Het is toch wel weer godgeklaagd dat dit soort stalhouders er zo mee wegkomen...
xZiva_ schreef:Bedankt voor alle reacties!
Ik heb het juridisch loket gebeld, en zij geven aan dat ze inderdaad geen andere paarden er in mag zetten.. maar ook dat paardenzaken heel slecht zijn vastgelegd in de wet, en je bijna geen poot hebt om op te staan.
Wel vertelde ze mij dat ik schade aan mijn pony's en spullen zou kunnen verhalen op haar..
Maar naast wat plekjes, een pony die gevoelig loopt en een aantal kapot getrokken halsters en touwen heb ik niks..
Ik heb overigens wel foto's van hoe ze in de wei en stal stonden met ijzeren pijpen er bij en losse bakstenen etc. Maar daar kan ik niks mee..
Voor nu ben ik blij dat mijn pony's en ik rust hebben, en ze eindelijk weer op de wei kunnen
shampy schreef:pfff
wat een gezeik.
Echt weer pensionklanten.....
shampy schreef:pak lekker je slaapzak en ga er zelf inliggen
shampy schreef:pfff
wat een gezeik.
Echt weer pensionklanten.....
pak lekker je slaapzak en ga er zelf inliggen