Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tbeckeringh schreef:Ik zat te denken datvik dan net zo goed 1 koopovereenkomst kan maken die we beiden tekenen en die ik dan meeneem. Zij hoeft er toch geen...
fransje23 schreef:Als het paard bedrijfsmatig wordt verkocht is op de verkoop het consumentenrecht van pas. Als koper kan dat een voordeel zijn bij gebreken of ongeschiktheid voor je doel![]()
Bij verkoop van een consument heb je dat niet.
Autumnn schreef:Dan stel je er toch 2 op![]()
1 met bedrag voor jou met krabbel
1 zonder bedrag voor haar met krabbel
tbeckeringh schreef:Ik begrijp jullie adviezen helemaal. Ik laat een klinische keuring doen en daarnaast zat ik te denken om 1 koopcontract met prijs op te stellen die zij dan tekent. Ik betaal contant en Dan hou ik het koopcontract. Als zij dan niets in haar boekhouding wil vermelden dan moet ze dat zelf weten. Ik heb een contract en een keuring. Goed toch?
tbeckeringh schreef:Ander geval; Zouden jullie dit ook doen voor de aanschaf van een mini pony van 225?
tbeckeringh schreef:Dank allen voor de fijne feedback! Zoals kikiwitje het zegt heb ik net afgesproken; 1 contracht9, beiden ondertekend en ik neem m mee. Wat zij doet, moet zij weten dan...
Ander geval; Zouden jullie dit ook doen voor de aanschaf van een mini pony van 225?
tbeckeringh schreef:Ik begrijp jullie adviezen helemaal. Ik laat een klinische keuring doen en daarnaast zat ik te denken om 1 koopcontract met prijs op te stellen die zij dan tekent. Ik betaal contant en Dan hou ik het koopcontract. Als zij dan niets in haar boekhouding wil vermelden dan moet ze dat zelf weten. Ik heb een contract en een keuring. Goed toch?