Mooie kans die je haar geeft! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fangio schreef:ad opteren om hem zelf te brengen/halen als je de tijd hebt zodat je ziet waar hij terecht komt.
Stalling? wat is hij nu gewend en waar komt hij terecht? Komt dat wat overeen. Wat krijgt hij daar gevoerd, gras, hooi, kuil? Brok meenemen van thuis?
Planning, hij is dus al gewend om eens op buitenrit te gaan, maar gaan ze daar ook een uurtje rijden of hele dagtochten maken? Dat zou ik ook goed willen weten zodat hij niet overwerkt terugkomt
Wat als er iets gebeurt, wat moeten ze dan doen, eventueel al een paar klinieken in de buurt van de vakantiestalling opzoeken en contactgegevens noteren.
Een goede voorbereiding is het halve werk, eigenlijk net als je zelf een weekend weg zou gaan.
Lusitana schreef:elnienjo schreef:Ik zou het niet doen. Net zoals je auto uitlenen. Het gaat goed zolang het goed gaat, maar wat als ze hem onherstelbaar kreupel rijdt? Ik zou het er niet op wagen.
Dat kan toch ook thuis gebeuren?
Polly schreef:Met mijn eigen paard bedacht ik dat allemaal echt niet hoor. Tuurlijk wil je wel globaal stalling weten maar ik ging echt niet uitzoeken welke klinieken daar in de buurt zijn, dat zien we dan wel weer. En als het paard met een ander mee is mogen ze me eerst bellen en als het levensreddend handelen is mogen ze dat eerst doen en dan bellen.