Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik vind kep ook zo lelijk en overal diezelfde 13 in een dozijn kopjes
mij niet gezien Nielojram schreef:De geroemde shamshield vind ik er niet ventilerend uitzien, en de KEP... Ik ga echt niet met een patat-snijder grill op mijn voorhoofd rondrijden...
Voor mijn hoofd een super pasvorm, het zit gewoon heel comfortabel en daarnaast vind ik deze caps heel erg chique. horselover22 schreef:ik heb deze Veiligheidshelm USG Comfort Train € 59,95 gekocht bij epplejack
let op hoor op sommige maneges waaronder die van mij (en ik heb hier al meer gelezen)mag niet met decathlon cap gereden worden die zijn namelijk niet goed gekwalificeerd hoorde ik
hinnik12 schreef:horselover22 schreef:ik heb deze Veiligheidshelm USG Comfort Train € 59,95 gekocht bij epplejack
let op hoor op sommige maneges waaronder die van mij (en ik heb hier al meer gelezen)mag niet met decathlon cap gereden worden die zijn namelijk niet goed gekwalificeerd hoorde ik
Het is idd een goede cap die USG zit lekker he?
niet goed gekwalificeerd dat klopt volgens mij ook. Ik heb deze zelf gehad alleen ik voelde me er niet veilig bij.
maar ooit wil ik toch nog een keer een kep italia 1x er even een opgehad in de winkel en wat zitten die lekker maar ja ze kosten ook wat
en dat heb ik er nu nog even niet voorover misschien later

. Dat was althans het geval voordat we overgingen naar de nieuwe norm.