Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Evel_Knievel schreef:frankiej schreef:Keer opwachten met een groepje van de stal. Of thuis even op gaan zoeken.
Mag toch hopen dat dit geen serieuze reactie is? Wat denk je met zo’n actie te bereiken? Dat er voor die vrouw ineens een wereld open gaat van begrip voor jullie?
Zou er wel een melding van maken. Hopelijk kan er uiteindelijk wat mee gedaan worden als er genoeg meldingen over dezelfde persoon gemaakt worden.
SweetVanille schreef:Die was er bij mij niet zo makkelijk vanaf gekomen! Wat een achterlijk mens, wat denkt ze wel niet!
Zeker melding/aangifte doen. Asociaal rijgedrag, opwachten op priveterrein (huisvredebreuk) / en aan je paard plus teugels zitten...
Kwam ze bij mij niet mee weg. Succes, hoop dat dat wijf eens goed aangpakt wordt!
uit: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5D09E572
Peetstap schreef:Klagen over de maatschappij en zelf iedere bestuurder over één kam scherenZet een flesje goede wijn ertussen dat deze egoistische bitch in bmw-looser of audioot rijd.
. stefje schreef:Het is goed om te weten wat je moet doen als iemand ongewenst je teugels grijpt. Er is een video die laat zien dat je dan juist je paard tegen die persoon aan moet duwen. Dus niet wegtrekken maar juist ernaartoe. Persoon kan dan niet anders dan loslaten. En een niet paarddeskundig iemand Ziet volgens mij niet dat je dat doet. Beetje panieken 'laat los, kijk uit' en dan hup duwen. Beter dan met een zweepje slaan. Voor de volgende keer.
Gini schreef:Ik zou het laten gaan.
Totaal niet ok wat de vrouw deed, maar laat de boosheid en negativiteit niet verder in je borrelen.
SweetVanille schreef:Gini schreef:Ik zou het laten gaan.
Totaal niet ok wat de vrouw deed, maar laat de boosheid en negativiteit niet verder in je borrelen.
En dat soort achterlijken gewoon lekker hun gang laten gaan....?
Nou nee.