Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Autumnn schreef:Ik vind het allemaal erg bijzonder. Vanuit welke hoek kreeg jehet paard aangeboden? Als buitenstaander gaat er een belletje branden. Een vreemde (aanname) heeft opeens het juiste paard voor je. Als de klik er niet is neemt ze het paard mee? Lijkt mij “te mooi om waar te zijn”
Clint4ever schreef:Ik heb een nieuwe update. Ze geeft aan dat als de klik er echt niet is,ze haar weer terug neemt. Zijn al deze dingen dan niet in te dekken met een koopcontract?
Clint4ever schreef:Autumnn schreef:Ik vind het allemaal erg bijzonder. Vanuit welke hoek kreeg jehet paard aangeboden? Als buitenstaander gaat er een belletje branden. Een vreemde (aanname) heeft opeens het juiste paard voor je. Als de klik er niet is neemt ze het paard mee? Lijkt mij “te mooi om waar te zijn”
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken. Mijn vriendin helpt mij hierbij. Wij hebben samen al veel verschillende paarden gevonden en deze sprong er toch wel echt uit. Na wat informatie te hebben opgevraagd bij de eigenaresse kreeg ik te horen dat het paard in Italië staat. Zodoende ging ik mij afvragen of er hier meer mensen zijn die hun paard vanuit het buitenland hebben laten importeren.
Clint4ever schreef:Zijn al deze dingen dan niet in te dekken met een koopcontract?
har166 schreef:Ik ben lid van een paar verkoopgroepen op fb en omdat mijn merrie daarop staat hou ik ze dagelijks in de gaten. Ik zie daar regelmatig een advertentie voorbij komen van iemand die o.a Murgese paarden verkoopt. Bedoel je die misschien?
Als je een paard wilt hebben waar je binnen een maand op kan rijden koop dan alsjeblieft niet iets van een foto. Ik krijg ook genoeg reacties van mensen die mijn pony het einde vinden en ze het helemaal is voor hen maar als puntje bij paaltje komt hebben ze alleen manege ervaring en dat is voor de mijne niet genoeg. Maar totdat ze erop stappen is het ieders droompony. Dus wees reëel, tuurlijk je klikt op een advertentie omdat de foto je aanspreekt maar je weet pas of het matcht als je erop zit. Ik zie de ene na de andere advertentie van handelaren die weer het zoveelste bomproeve, verkeersmakke, superknappe, lieve sociale pony aanbieden. Maar dat zijn maar woorden...
Clint4ever schreef:Tallie1979 schreef:[ [url=m/Y6mqdr.png]Afbeelding[/url] ]
Lees dit en ga goed voorbereid op pad.
Dank je wel voor het meedenken! Ik heb inderdaad ook al veel research gedaan. Ik zal dit ook zeker meenemen.