Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
swartbeessie schreef:Loopt hier niet al een topic over? Ik herken het been met wond...
savanjola schreef:Wellicht dat mensen balen? Maar goed het gaat erom dat als je een pensionstal begint ook daadwerkelijk het goed voor hebt met paarden en eigenaren en niet alles voor t geld doet. Vind dat paarde eigenaren recht hebben op meer bescherming . Zeker bij professionele stallen
swartbeessie schreef:swartbeessie schreef:Loopt hier niet al een topic over? Ik herken het been met wond...
Topic gevonden, pas geleden ook: meggiemeg @ [TAO] paard gewond door nalatigheid pensionhouder, wie betaald?
Ik begrijp dat jullie ontevreden zijn over de pensioneigenaar maar vind het tegelijkertijd niet netjes om met meerdere bokkers achter elkaar dit soort topics te starten over dezelfde stal, met dezelfde foto('s).
savanjola schreef:Maar een maand is nog steeds geen 2 maand toch?
Ja snap best dat t ook prima kan gaan hoor. Verbaas me alleen over t feit dat staleigenaren zeer veel mogen en kunnen maken. Zonder ergens veranrwoordelijk voor te hoeven zijn.
savanjola schreef:Maar een maand is nog steeds geen 2 maand toch?
Ja snap best dat t ook prima kan gaan hoor. Verbaas me alleen over t feit dat staleigenaren zeer veel mogen en kunnen maken. Zonder ergens veranrwoordelijk voor te hoeven zijn.
savanjola schreef:Misschien wij als paardeneigenaren ons hard maken voor idd een keurmerk en een klachtenregeling of iets
O ja toren hoog. Ben begin januari vertrokken. Stalgeld voor heel januari nog betaald. Krijg je doodleuk incasso voor heel februari. Hoe dan????
CharmingS schreef:Was er een contract met de stal? Als je alleen mondeling afspraken hebt gemaakt dan kun je inderdaad vrij weinig.. Daarnaast vind ik de (schuil) stal, nat ja maar ik denk dat er paarden natter en viezer staan op het moment.
Ook kan het voorkomen dat paarden op de weide vechten of stoeien, en dan gebeuren er wel eens ongelukjes, is helaas niet te voorkomen. Wel ben jij zelf eind verantwoordelijk voor de gezondheid van je paard, als jouw paard wondjes heeft dan maak je die toch schoon met water en eventueel ontsmettende zeep (betadine)..
Als ik mijn stalhoudster zou zien schreeuwen tegen de paarden en haar de paarden zou zien slaan dan ben ik daar heel snel weg, nadat ik het vast heb gelegd op camera..
Ben benieuwd naar het verhaal van de eigenaar van de stal..
Gizeppie schreef:Als dit gaat om de stalling die ik in Mn hoofd heb. Dan heb je een contract. Waarin staat dat ze nergens verantwoordelijk voor is.