NVVR - ervaringen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

yarrah

Re: NVVR - ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 09:48

Ik ben jaren lid geweest. Door omstandigheden heb ik mijn lidmaatschap opgezegd. Maarrr... het kriebelt wel weer (vooral het weekend die nu wordt georganiseerd in het Drents Friese Wold). Ik vond de weekenden (als ze een thema hadden) echt heel leuk, leerzaam, maar vooral super gezellig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 10:40

Ziet er heel leuk uit! Denk dat ik ook lid ga worden. Maar kun je ook eerst 1x met een rit mee zonder lid te worden?

Ik rij graag buiten maar ken de ruiterroutes niet goed genoeg helaas. Ik zit ook op de grens Drenthe Overijssel :)

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 11:02

Dat kan maar de leden gaan wel voor op niet leden.

Ik ben ook eerst zonder lid te zijn een x meegegaan

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 23:30

Tinkermuts schreef:
Dat kan maar de leden gaan wel voor op niet leden.

Ik ben ook eerst zonder lid te zijn een x meegegaan

Dat klopt, maar de meeste ritten hebben er wel ruimte voor. Gewoon informeren.

Weekenden is echt een ander verhaal. Die zijn zo populair dat er best weleens een wachtlijst is.
Wat dan wel weer kan, in goed overleg, is een dag langs komen voor een rit en/of de sfeer te proeven.

Als je voor de eerste keer op een weekend komt, niet meteen schrikken over hoe sommige leden met elkaar omgaan :D Velen kennen elkaar al jaren, zijn dikke vrienden geworden en gaan dus erg gemakkelijk met elkaar om.
Voel je daardoor vooral NIET buiten gesloten! Als nieuwe deelnemer hoor je er net zo goed bij en ben je net zo welkom als die oude vrienden waar je al jaren mee omgaat. En ja, ook die nieuwe leden worden goede vrienden die enthousiast begroet worden. Ik zie dat al 30 jaar gebeuren en dat is goed.

Alvast welkom terug yarrah. Je aanwezigheid zal gewaardeerd worden :j

Nou vooruit, een anekdote dan over een lid dat voor het eerst op een weekend kwam, yarrah dus :D
Toen was Harry er nog, bestonden er nog mailgroepen en dus wisten de leden van die mailgroep dat yarrah Harry had en God mag het weten waarom, maar iedereen in de mailgroep was er van overtuigd dat Harry een groot, BRUIN paard was, terwijl daar nooit iets over geschreven was. De reacties waren dan ook hilarisch om te zien toen we erachter kwamen dat Harry een schimmel bleek te zijn!
Ik zie het zo weer gebeuren _O- _O-

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 08:13

_O- :D :D Dat was zoo lachen. Helaas is Harry te vroeg overleden. Met Oz de zwarte Groninger hebben we ook leuke momenten gehad. Vooral met het politiepaarden training. Waar je een foto moest insturen zodat de instructeurs konden lezen wat voor paard het was. Nou, dat ging ook heerlijk mis _O- ze met open mond hebben ze hem bekeken...... We dachten dat het een pony was van 1.30 :') . En Oz is een zware buffel (groninger) van 1.62.....
En dat bedoel ik.... dit mis ik het best wel.

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 08:36

Ik ben ook al lid sinds 1998. Helaas maar weinig evenementen meegedaan door gebrek aan vervoer. Maar als je wel vervoer hebt;zeker doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:10

Het leek mij ontzettend leuk en heb daarom een paar weken geleden informatie opgevraagd via de mail.
Helaas nog steeds geen antwoord.
Ook via Facebook geen antwoord, wel gelezen.
Heel erg jammer!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:15

Dat is raar, ik heb ze gisteren gemaild en net al antwoord

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 17:11

Myrthe3 schreef:
Het leek mij ontzettend leuk en heb daarom een paar weken geleden informatie opgevraagd via de mail.
Helaas nog steeds geen antwoord.
Ook via Facebook geen antwoord, wel gelezen.
Heel erg jammer!

Stel je vraag :D

Nee, ik zit in die zin niet in de organisatie dat ik bij die mail zou kunnen, maar er zijn niet zoveel dingen die ik niet weet.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 17:58

Als het goed is is er nu wel mail contact geweest, was niet helemaal goed gegaan geloof ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 18:03

Yep, klopt! :D

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 18:22

Super