begint zo **** ezel te balken.. Tja dat was de druppel.. Mijn draaide om en rende weg. kon hem echt niet houden.. Want ik viel daardoor op de grond.. Ander paard achter hem trok zich ook los en daar gingen ze.... richtingen de acomodatie waar we vakantie hadden. het was een rustige boerenweg. PAarden in de weilanden lans de weg gingen gezellig mee rennen. Dus stoppen ho maar..
Paard 3 bleef gelukkig wel bij de eigenaar, want die had een snoepje in der hand....(had ze toevallig nog in der zak..)
gelukkig een groep ruiters ook op dezelfde boerenweg (waren richting het bos ) en hebben ze tegen gehouden.. (achter die groep ruiter reed een grote bestelbus)
Sinds dien stap ik niet snel meer af.. of ik moet 100% zeker van zijn dat meneer me gewoon volgt..
Als ze er vandoor gaan terwijl je er nog op zit dan weet je tenminste waar ze zijn
.
. De opmerkingen die ik daar las van 'waarom ga je dan met een niet verkeersmak paard op pad' vond ik nergens op slaan. Want in mijn ogen kwam jouw openingspost niet over dat je op een geen verkeersmak paard zat.. maar gewoon een paard die ind die lage fiets (wat ook gewoon raar ding is.. snap niet wat er leuk is aan liggend fietsen....daarnaast als automobilist en ze steken zomaar de weg over,moet je opassen dat je ze niet over hoofd ziet..)
dank je wel voor je input