8nnemiek schreef:Het aantal megapixels zegt niets over filmkwaliteit, alleen fotoformaat.
Verder zijn andere 4K action cams natuurlijk ook prima. Ik zou wel even een paar voorbeeldfilmpjes op youtube bekijken om te zien of ze lichtsterk genoeg zijn in een donkere omgeving, als de binnenbak vrij donker is. Sommige camera’s hebben daar moeite mee.
Zie dat ik helemaal niet meer heb gereageerd, schandalig!

Nu het weer lekkerder weer gaat worden wil ik de camera gaan aanschaffen. Heb geprobeerd op YouTube maar kan nergens filmpjes van een training in de bak vinden...
Wat ik tot nu toe heb gezien is dat je met een go pro een gekke vervorming van het beeld krijgt wil je alles erop krijgen. Ik zou het ook prima vinden als ik bijv alleen maar de helft van de bak erop krijg, het gaat er maar om dat ik kan leren van mijn eigen training. Zou dan een normale videocamera misschien een betere optie zijn?
Ik heb liever maar een deel van de bak erop maar dat het wel goed te zien is hoe ik rijd!
Wij gaan binnenkort op reis in Amerika dus ergens zou het ook ideaal zijn als ik iets koop waar ik ook meteen mooie foto’s mee kan maken!
Jij hebt er volgens mij veel verstand van, dus heb jij nog tips?