Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kinke schreef:MTinker schreef:Ik zweer bij van die werklaarzen,haal die bij de welkoop. Zijn van leer, gevoerd, kunstof neus en waterdicht. Goed voetbed en kan er dr hele dag op lopen.
Muckboots vond ik verschrikkelijk.
Bedoel je die korte naturelkleurige laarzen?
Odetje92 schreef:Ik heb de mijne nu 6 jaar en ze zijn eigenlijk helemaal versleten (voering bij de binnenkant van de ene hak versleten, bij een laars neopreen gescheurd tussen wreef en enkel en profiel van de zool af)
Maar ze zijn niet stuk zoals ik tegenwoordig veel hoor, de buitenzijde van de schoen is onverwoestbaar.
Ik stel dus het aanschaffen van nieuwe uit omdat ik bang ben dat ze niet aan deze oudjes kunnen tippen
beatje schreef:Odetje92 schreef:Ik heb de mijne nu 6 jaar en ze zijn eigenlijk helemaal versleten (voering bij de binnenkant van de ene hak versleten, bij een laars neopreen gescheurd tussen wreef en enkel en profiel van de zool af)
Maar ze zijn niet stuk zoals ik tegenwoordig veel hoor, de buitenzijde van de schoen is onverwoestbaar.
Ik stel dus het aanschaffen van nieuwe uit omdat ik bang ben dat ze niet aan deze oudjes kunnen tippen
Draag jij ze niet veel dan?
Ik moet zeggen dat mijn laatste paar wat ik in augustus 2017 heb gekocht die nu stuk zijn ik wel in de winter iedere dag gedragen heb.Ik doe de paarden,laat de honden er mee uit.Alleen door de lange droge periode heb ik ze een hele tijd niet gedragen en hebben ze in de kast gestaan,ik heb ze sinds een week of 3 weer te voorschijn gehaald en bij mij is juist het rubber op mijn wreef gescheurt daar waar het plooit.