Ik ben gaan kijken om mezelf ervwn te overtuigen dat ik het niet moest doen, maar het gevoel 'dit is mijn paard' werd alleen maar sterker. Na nog twee dagen nadenken heb ik hem gekocht.
We hebben een lange weg afgelegd maar vanaf dag één hebben we bij elkaar rust gevonden. Hij leerde van mij en ik van hem, maar centraal staat toch wel dat gevoel dat ik 'de klik' noem. Of dat met een ander paard net zo sterk had gevoeld, allicht. Maar het voelt zo en daarom is het voor mij zo.
Puur gevoel dus.

Ik kon alles met haar doen. Het was echt mijn meisje. Toen ik na ruim 6 jaar verzorgen (ik was inmiddels 16 en zij 25!) verhuisde kwam ik nog af en toe langs. Ik verhuisde namelijk naar de andere kant van het land. Ze werd nog steeds ontzettend blij als ik er was
) en gooide ik haar maar weer in de box. De volgende dag kwam ik op stal en hoorde ik een paard heel hard tegen haar boxdeur trappen en hinneken. Dat bleek Chester te zijn, die mijn fiets hoorde en vanaf dat moment was ze mijn vriendinnetje. Toen ze verkocht werd heb ik er heel serieus over nagedacht om haar over te nemen. Ze was toen al 16, kreupel en beet de rest van de wereld, maar ik was verliefd.
en wat we met hem meemaken.
. Bizar.... en zo is het nog steeds, ze zijn een echt onafscheidelijk stel met af en toe een pittig meningsverschil
Baantje was best lang, maar hij was zo braaf dat ik gezegd heb ja ik wil hem.

. Dus ja, ik geloof dat een klik kan groeien als je hier zelf klaar voor bent. Hij is nu mijn maatje en alhoewel ik mijzelf altijd als zakelijk beschouwde als ex-bijrikder bij een handelaar, moet ik er toch niet aan denken dat mijn vriendje verkocht wordt.
Nu zou ik geen van beide meer willen missen!