leuke en goedkope online adresjes gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 14:06

gerjonie schreef:
Dat ruitersport duur is begrijp ik. Maar meer betalen dan nodig is, vindt ik ook niet nodig. Ik heb net even gekeken op de cap staat Choplin, met glitter aan de voorkant. Alles is wel gepast voor het aanschaffen. Deze zit wel goed. Ik heb er € 69,95 voor betaald. Een broek van Harry Horse € 69,95 en een paar synthetische laarzen voor € 89,95.

jodhpurs was mijn voorkeur ook eigenlijk, daar kwam ze helemaal niet in en ook niet in maat groter.

Nu ben ik wel benieuwd naar de schoenmaat van je dochter. Of heeft ze vrede voeten of een hoge wreef?
Dan zijn jodhpurs met veters aan te raden.

Marie111

Re: leuke en goedkope online adresjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 21:50

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 22:20

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 22:36

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 22:45

Ruiterkids heeft ook leuke producten als set en los voor een betaalbare prijs!
De website: www.ruiterkids.nl

grijstapijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 22:45

Epplejeck heeft kwalitatieve producten in elke prijscategorie

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 22:51

Heb je Facebook? Lid worden van ruitersportzaken in de buurt, daar posten ze vaak wel acties of als ze speciale koopjes hebben. Had zelf laatst nog lederen laarzen voor de helft, hadden ze op Facebook gezet dat ze in de winkel stonden met 50%. Dat zijn leuke dingen!

Nienkje_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 22:58

Decathlon is al langsgekomen in het topic, ik vind het echt prima spullen.
Ik had een casco cap maar die is bij een val gesneuveld (goed werk verricht dus). Daarna had ik een uvex cap waar al na een half jaar zijn voorklepje afbrak. Maar ik had nog een decathlon cap van 20€. Die zit prima. Niet de meest fancy cap maar prima.
Ook broeken ben ik over te spreken. De Kipwarm (aparte naam...) is heerlijk warm en redelijk waterdicht als winterbroek.
Ik heb er goede, warme winterhandschoenen vandaan en heerlijk soepele zomerhandschoenen.
Maar mijn ultieme vondst van de Decathlon zijn wel hun leren rijlaarzen. Echt geweldig! Soepel leer, loopt heerlijk, rijdt heerlijk. Ik heb ze nu 4 jaar en ze zijn nog keurig. Ik rijd 3 tot 4 keer per week.
Ook, of eigenlijk vooral, hun kinderspullen zijn echt goed. Beide dochters rijden (ook 3 a 4 x pw) en daarvoor haal ik het meeste bij de Decathlon (vaak online).

En nee, ik heb geen aandelen . Ben gewoon een enthousiaste klant.

gerjonie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-18 12:33

Marie111 schreef:
gerjonie schreef:
Dat ruitersport duur is begrijp ik. Maar meer betalen dan nodig is, vindt ik ook niet nodig. Ik heb net even gekeken op de cap staat Choplin, met glitter aan de voorkant. Alles is wel gepast voor het aanschaffen. Deze zit wel goed. Ik heb er € 69,95 voor betaald. Een broek van Harry Horse € 69,95 en een paar synthetische laarzen voor € 89,95.

jodhpurs was mijn voorkeur ook eigenlijk, daar kwam ze helemaal niet in en ook niet in maat groter.

Nu ben ik wel benieuwd naar de schoenmaat van je dochter. Of heeft ze vrede voeten of een hoge wreef?
Dan zijn jodhpurs met veters aan te raden.

Ze heeft normale voeten in de maat 37. Ze heeft met elastiek aangepast. Zal jodhpurs met veters de volgende keer laten passen. Deze hadden ze niet laten zien. Weer wat geleerd. Bedankt!!

gerjonie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-18 12:35

gerjonie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-18 12:38

xMazzel schreef:
Ruiterkids heeft ook leuke producten als set en los voor een betaalbare prijs!
De website: http://www.ruiterkids.nl

bedankt!! Staat nu ook op mijn lijstje

gerjonie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-18 12:49

Nienkje_H schreef:
Decathlon is al langsgekomen in het topic, ik vind het echt prima spullen.
Ik had een casco cap maar die is bij een val gesneuveld (goed werk verricht dus). Daarna had ik een uvex cap waar al na een half jaar zijn voorklepje afbrak. Maar ik had nog een decathlon cap van 20€. Die zit prima. Niet de meest fancy cap maar prima.
Ook broeken ben ik over te spreken. De Kipwarm (aparte naam...) is heerlijk warm en redelijk waterdicht als winterbroek.
Ik heb er goede, warme winterhandschoenen vandaan en heerlijk soepele zomerhandschoenen.
Maar mijn ultieme vondst van de Decathlon zijn wel hun leren rijlaarzen. Echt geweldig! Soepel leer, loopt heerlijk, rijdt heerlijk. Ik heb ze nu 4 jaar en ze zijn nog keurig. Ik rijd 3 tot 4 keer per week.
Ook, of eigenlijk vooral, hun kinderspullen zijn echt goed. Beide dochters rijden (ook 3 a 4 x pw) en daarvoor haal ik het meeste bij de Decathlon (vaak online).

En nee, ik heb geen aandelen . Ben gewoon een enthousiaste klant.

Bedankt!! Ik heb net even gekeken naar de laarzen. Ik zag dat je van een maat ook weer te verkrijgen in een xs/s en m/l. Ik zie dat niet in hun maattabel. Wat zijn dan de normale maten? Maat 37 valt vaak in damesmaat.

gerjonie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-18 13:18

beetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 13:50

Uw dochter rijdt pas sinds vorig jaar paard en u heeft nu al zulke kosten?! Tegenwoordig geef ik ook zulke kosten uit voor een paar rijlaarzen, maar vroeger moest ik het doen met rubberen rijlaarzen van een tientje, een poetskist van de rommelmarkt en een rijbroek (met klittenband) via marktplaats. Kleine kinderen maken het nog niet zoveel uit of de rijlaarzen van petrie of van de decathlon zijn. Ik zou gewoon marktplaats afspeuren, naar de decathlon gaan en rommelmarktjes bezoeken.

allecher

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 13:53

Agradi heeft vaak prima prijzen voor rijkleding, evenals Decatlon

Lovepaints

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 14:17

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 14:54

Decathlon is idd prima, maar ik zie vaak dat de pasvorm van de caps daar toch niet helemaal goed is. Dan kan de cap wel aan veiligheidsvoorwaarden voldoen, als hij niet goed past kan hij alsnog zn werk niet doen!
Zou daar zeker goed op letten.

Over de rest zou ik me niet zo druk maken, lekker een goedkope 2e hands outfit bij elkaar zoeken. :D

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 15:12

Bij de Decathlon hebben ze degelijke artikelen voor een degelijke prijs! Heb er een soort joggingsrijbroek vandaan voor 12 euro!

Goed de acties in de gaten houden, en kleding, assecoires etc kun je gemakkelijk tweedehands kopen. :j

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 15:34

gerjonie schreef:
Telpeva schreef:
Bij de epplejeck en divoza hebben ze ook regelmatig kortingsacties, vaak met bonnetjes van bijvoorbeeld 10% tot 25% korting. Toevallig is er net zo'n actie geweest met koningsdag dus dat is dan een beetje jammer, het duurt misschien even tot er een volgende actie is. Die acties wacht ik vaak af als ik iets duurders wil halen, zoals een jas of nieuwe rijbroek :) alle beetjes helpen!
Het huismerk van epplejeck vind ik ook best fijn trouwens, kost soms ook net even iets minder maar doet imo niet onder aan kwaliteit. Nog een merk met fijne prijs kwaliteit verhouding vind ik harry's horse

Bedankt voor de tip. Ik zal de acties in de gaten houden. Vaak met speciale dagen of niet. Scheelt soms echt, vooral als je soms meer nodig bent.

Vaak inderdaad met feestdagen.

Divoza heeft weer 25% korting met hemelvaart.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 15:34

is je dochter nog echt in de groei??

dan zou ik zeker ook kijken op bv boktmarkt of marktplaats...kinderen groeien er zo weer uit en dan kan je echt blijven kopen.

cap zou ik wel nieuw kopen overigens,de rest kan prima 2de hands...

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 16:31

Meestal vergelijk ik bij deze winkels:

- Horze.nl (dacht alleen online)
- Agradi.nl online)
- Ej.nl (Epplejeck) (winkel en online)
- Decathlon (winkel en online)
- Bokt markt (online)
- Ooteman (winkel en online)
- Divoza (winkel en online)

Zou bij allemaal de nieuwsbrief aanvragen (spammen maar!) paar keer per jaar hebben ze uitverkoop en vaak gewone acties, en kun je kijken of er iets bijzit. Vaak kondigen ze ook aan dat ze een bepaalde dag geen verzendkosten hebben. Handig als je wat goedkoops wil kopen.

En inderdaad, liever geen rijbroeken met klitteband. Kan goed gaan, maar maakt de omvang dikker en kan gaan knellen, gaat soms los en zit er dat scherpe spul op haar benen, klitteband werk niet meer en rijbroek gaat omhoog, etc. Daar hebben ze tegenwoordig handige alternatieven voor.

>> Ik heb er € 69,95 voor betaald. Een broek van Harry Horse € 69,95 en een paar synthetische laarzen voor € 89,95.

Persoonlijk vind ik een totaal bedrag voor 3 artikelen van ruim 229 aan de hoge kant. Vooral voor de rubberen rijlaarzen, lederen kinderlaarzen heb je al voor paar euro meer. (Rubberen kinderrijlaarzen zijn bijvoorbeeld 9,99 bij de decathlon.)

Sommige winkels hebben starter-sets, maar die kun je natuurlijk ook kopen als ze geen starter is maar wel uit de huidige spullen gegroeid:

Zoals bij Epplejeck:
https://www.ej.nl/service/service-verhuur/startersset.html
(Weet verder niet welke merken ze hebben, maar gaat erom dat ze het leuk vindt en lekker zit. En dat hoeft niet meteen een Pikeur of Kingsland te zijn.)
Is helm, handschoenen, rijbroek, sokken en rijlaarzen (of schoenen met chaps) vanaf 72,50 euro samen.

https://www.welkoop.nl/startersset
Gratis rijlaarzen bij aanschaf cap en rijbroek. (+1 gratis artikel combinaties mogelijk met rijbroek, cap, rijlaarzen, etc)

http://www.dokihorse.com/Starterset-Compleet
Rijbroek, Rijlaarzen, Cap, Rijsokken voor 99,99 euro totaal. (de vorige 2 zijn winkels en kun je passen, bij deze winkel (dokihorse) niet, maar heb het ertussen gezet voor prijsvergelijk en je kunt natuurlijk terugsturen als het niet past, of de cap verkopen en van het geld in een winkel een nieuwe kopen.)

BB80

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 16:53

Lang leven marktplaats, Koningsdag en bevrijdingsmartkten!
Echt wat mensen op marktplaats zetten is soms nog maar enkele keren gebruikt en qua kinderkleding is het helemaal een feestje om uit te zoeken volgens mij.
Harry’s horse heeft een ik eerlijk: Lou Lou

En een leuke bodywarmer, jas of shirtje voor op de manege is ook bij Hennes te vinden!

Succes met je speurtocht!

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 16:56

Ik rijd al jaaaren met decathlon caps, ik vind ze onwijs fijn :j

gerjonie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-18 19:33

Rivano schreef:
Meestal vergelijk ik bij deze winkels:

- Horze.nl (dacht alleen online)
- Agradi.nl online)
- Ej.nl (Epplejeck) (winkel en online)
- Decathlon (winkel en online)
- Bokt markt (online)
- Ooteman (winkel en online)
- Divoza (winkel en online)

Zou bij allemaal de nieuwsbrief aanvragen (spammen maar!) paar keer per jaar hebben ze uitverkoop en vaak gewone acties, en kun je kijken of er iets bijzit. Vaak kondigen ze ook aan dat ze een bepaalde dag geen verzendkosten hebben. Handig als je wat goedkoops wil kopen.

En inderdaad, liever geen rijbroeken met klitteband. Kan goed gaan, maar maakt de omvang dikker en kan gaan knellen, gaat soms los en zit er dat scherpe spul op haar benen, klitteband werk niet meer en rijbroek gaat omhoog, etc. Daar hebben ze tegenwoordig handige alternatieven voor.

>> Ik heb er € 69,95 voor betaald. Een broek van Harry Horse € 69,95 en een paar synthetische laarzen voor € 89,95.

Persoonlijk vind ik een totaal bedrag voor 3 artikelen van ruim 229 aan de hoge kant. Vooral voor de rubberen rijlaarzen, lederen kinderlaarzen heb je al voor paar euro meer. (Rubberen kinderrijlaarzen zijn bijvoorbeeld 9,99 bij de decathlon.)

Sommige winkels hebben starter-sets, maar die kun je natuurlijk ook kopen als ze geen starter is maar wel uit de huidige spullen gegroeid:

Zoals bij Epplejeck:
https://www.ej.nl/service/service-verhuur/startersset.html
(Weet verder niet welke merken ze hebben, maar gaat erom dat ze het leuk vindt en lekker zit. En dat hoeft niet meteen een Pikeur of Kingsland te zijn.)
Is helm, handschoenen, rijbroek, sokken en rijlaarzen (of schoenen met chaps) vanaf 72,50 euro samen.

https://www.welkoop.nl/startersset
Gratis rijlaarzen bij aanschaf cap en rijbroek. (+1 gratis artikel combinaties mogelijk met rijbroek, cap, rijlaarzen, etc)

http://www.dokihorse.com/Starterset-Compleet
Rijbroek, Rijlaarzen, Cap, Rijsokken voor 99,99 euro totaal. (de vorige 2 zijn winkels en kun je passen, bij deze winkel (dokihorse) niet, maar heb het ertussen gezet voor prijsvergelijk en je kunt natuurlijk terugsturen als het niet past, of de cap verkopen en van het geld in een winkel een nieuwe kopen.)

Zo dat zijn aardig wat handige adresjes. Jeetje als ik dat had geweten...
Hartstikke bedankt. Hier kan ik straks echt wel wat mee. Ook heel leuk die starter-sets.

gerjonie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-18 19:36

Only2Bianca schreef:
Lang leven marktplaats, Koningsdag en bevrijdingsmartkten!
Echt wat mensen op marktplaats zetten is soms nog maar enkele keren gebruikt en qua kinderkleding is het helemaal een feestje om uit te zoeken volgens mij.
Harry’s horse heeft een ik eerlijk: Lou Lou

En een leuke bodywarmer, jas of shirtje voor op de manege is ook bij Hennes te vinden!

Succes met je speurtocht!

Dank je, wat bedoel met Lou Lou