Is een goede polo zo moeilijk te vinden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hildemenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 21:51

Ik heb een donkerblauwe van de Eurostar. Zit me heel goed en vind de kwaliteit ook mooi!

emma_evg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 22:02

Strawberry2 schreef:
Celiien schreef:
Ik had toen polo’s gehaald bij de zeeman. Waren lekker goedkoop, en vies wordt je paardenkleding toch. Waarom dan 50,- voor een polo betalen als je ze ook voor 10,- kan halen := Bristol had ik ze trouwens ook van!

Waten overigens gewoon effen polo’s :j

Haha zo dacht ik dus ook! Enige verschil is dat er een logo op staat, maar om daar nu 40 euro meer voor te betalen..

Dit is niet helemaal waar. De Anky polos, zijn van een speciale stof waar je geen zweetvlekken in ziet en ook ga je er niet in stinken. Als je zo'n gewone katoenen polo voor een tientje haal krijg je daar echt wel last van. Ik zweet zelf best wel snel, dus ben daarom ook erg fan van die stof die Anky gebruikt.

Ik heb er dus één van Anky, vind ze nieuw ook duur (maar wel geld waard) maar heb deze op de kop getikt via marktplaats. Ook heb ik er één van HH, zit prima, heel erg luchtig, vind hm wel aan de lange kant en om mn armen had tie iets losser mogen zitten. Maar goed, ook die voor een tientje in een ruitersportzaak die failliet ging. En ik heb nog een katoenen merkloze, maar daar krijg ik dus ontzettende zweetplekken in. Zit verder wel heel fijn qua pasvorm.

Faitherr

Re: Is een goede polo zo moeilijk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 23:01

Ik weet niet of je perse polo’s wilt, maar van de hm heb je heeele fijne sportshirtjes, zitten echt top en voeren geweldig zweet af. 15 euro dacht ik

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 23:06

Eurostar is heel fijn, verder haal ik echt veel spul bij de H&M. Zit super comfi, fijne stof en niet duur. Ideaal om thuis te trainen dus.

BrittBR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 17:52

De polo's van Horka zijn ook echt een aanrader!!

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 18:37

LadyFiesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 18:43

Anky inderdaad heel fijn en gaat superlang mee dus waar voor je geld, maarre stinkvrij? Ik vind dat juist super erg bij Anky.

Verder hebben Felix Buhler en Decathlon goede prijs-kwaliteit.