Waar kan je western jeans in een winkel passen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sunny43

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 19:03

Ik zit ook te kijken, had 2 verschillende maten - 3 modellen bij Kramer besteld maar allemaal te wijd. Nu rij ik met een jodhpur spijkerbroek maar ik heb geen western zadel, ik heb een engels dressuurzadel en een spaanszadel met schapenwollen seatsaver- maar door een plooi in de broek bij de knie tijdens het rijden op het dressuurzadel heb ik nu een rottige blaar op mijn knie. Hebben jullie dat probleem met jeans niet?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 19:25

Aleashop heeft sinds kort ook Ariat westerjeans in de winkel zag ik op Facebook misschien is dat waT?

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 19:28

connie64 schreef:
kerstsale bij arthurs, dan zijn de broeken toch niet duur?
zelf rijd ik t liefst in wrangler maar eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik nu ook echt al een tijd op zoek ben naar een goede nieuwe met wijde(re)pijpen, mijn boots zitten eronder dus ik zoek ruimte en lengte.

heeeeeel moeilijk te vinden!

sheplers trouwens al eens gekeken, stikgoedkoop maar ik begrijp helemaal niets van de maten? :(

Arthurs inderdaad, of Sunville Countrystore (hebben ook een kerstsale).

Ik ben zelf weg van het merk Grace in LA, zitten heerlijk, beetje stretch en als toppunt noem ik mn paard Grace dus heeft zo moeten zijn :Y)