Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MirandaFuego schreef:De paarden staan hier aan huis dus ik loop de hele dag heen en weer, als ik elke keer moest omkleden en douchen..
Moet er niet aan denken dat ik elke keer zou moeten douchen als ik bij de paarden ben geweest.
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel steeds omkleden dus dat laten we mooi zitten als ik niet meer weg hoef.
Area51 schreef:Het maakt denk ik ook wel veel uit wat je allemaal doet op stal en op wat voor stal je staat.
Ik sta nu all-inclusive (en heel netjes, alle stallen ontzettend schoon, niet stoffig, altijd aangeveegd) en hoef alleen wat met paardje te doen. Dus als ik niet rij maar bijvoorbeeld ga wandelen ofzo, dan ruik ik daarna nauwelijks naar paard.
Maar toen mijn paard nog op Mn vorige stal stond (een boerderij) moest ik mesten, voeren, vegen etc en dat rook je toch een stuk meer
MirandaFuego schreef:De paarden staan hier aan huis dus ik loop de hele dag heen en weer, als ik elke keer moest omkleden en douchen..
Mijn moeder is zwaar allergisch dus ik moet wel haha