Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Iejoorr schreef:Trui schreef:Hmm ja was nu 50 eu. Ik zal hem ook alleen 1x per week dragen if misschien 1 week per maand 2 keer per week.
Haha zelf weten natuurlijk, maar ik draag m daardoor bijna niet meer. Want hij ziet er heel verkreukeld uit. Zou dan eerder voor de polo of jas gaan
Trui schreef:Iejoorr schreef:Haha zelf weten natuurlijk, maar ik draag m daardoor bijna niet meer. Want hij ziet er heel verkreukeld uit. Zou dan eerder voor de polo of jas gaan
De bomber? Toch wel? Is de softshell dan meet een zomerjas?
Trui schreef:Dat is die van 2014 neem ik aan? Die is wat vager oranje. Ik kijk nog even voor een jasje. Zou ik moeten kijken bij winterjassen? Want daar staan ook softshells bij maar ik hoef geen 'buitenste laagje' jas. Ik zou de softshell in de winter als mn trui aan doen. Is dat ongeveer goed?
Iejoorr schreef:Trui schreef:Dat is die van 2014 neem ik aan? Die is wat vager oranje. Ik kijk nog even voor een jasje. Zou ik moeten kijken bij winterjassen? Want daar staan ook softshells bij maar ik hoef geen 'buitenste laagje' jas. Ik zou de softshell in de winter als mn trui aan doen. Is dat ongeveer goed?
Ja, ze zetten bij Divoza wel leuk 2017 neer, maar ze verkopen gewoon nog die van 2014 hoor Die van 2017 is de achterkant namelijk ook anders van, en dat heeft deze niet
Ja als trui/vest onder een jas is hij prima