Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
willemieke schreef:De zilveren deken heeft een laag die werkt als een isolatie deken, zoals een brand deken. Isoleerd ook de warmte van je paard, dat die warmte dus niet uit je deken gaat. Dat houd hem warm. Daarvoor maakt het niet uit hoevaak hij in de modder gerold heeft.
Ik ben er erg tevreden over. Deken is al jaren oud en nog steeds erg goed.
Marije_jiplover schreef:willemieke schreef:De zilveren deken heeft een laag die werkt als een isolatie deken, zoals een brand deken. Isoleerd ook de warmte van je paard, dat die warmte dus niet uit je deken gaat. Dat houd hem warm. Daarvoor maakt het niet uit hoevaak hij in de modder gerold heeft.
Ik ben er erg tevreden over. Deken is al jaren oud en nog steeds erg goed.
Het gaat mij bij die zilveren deken om de claim dat die je paard koel houdt onder de zon omdat de zilveren laag de zonwarmte reflecteert.
Dat werkt volgens mij voor geen meter meer als die in de modder heeft gerold.
Daphneeeej schreef:@Koper: Ik snap wat je bedoelt over die tempratuur ranges. Maar het is meer bedoelt als een indicatie natuurlijk. Er zijn genoeg paardenmensen in de wereld die erdoor beetje een idee krijgen wat gemiddeld gezien het best zou passen in de situatie. Ik vind de tempratuur ranges juist wel heel handig gedaan. Ook ondat veel juist het gedoe van de grammen niet volledig snappen en met een beetje lagere tempratuur al 400 gram op hun paard gooien.
Sclimpre schreef:Koper schreef:Paardenmensen voelen even onder de deken of hun paard het warm genoeg/te warm heeft.
In de winkel is dat moeilijk